Gå til innhold

trenger hjelp til hudkrem med masse fukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Nå er jakten på en bra krem og renseserie i gang. Jeg har da altså en fet hudtype men tørr overhud. Føles ut som om ansiktet bare trekker seg sammen når jeg ikke får fuktighet. Trenger masse fukt, men ikke noe fett fordi jeg blir bare blank og talgproduksjonen settes i gang. Får fort uren hud. Noen her som anbefaler en veldig bra krem og rens for huden min? Prøvde hydra life fra dior, og hydramax fra chanel. Begge var ikke nok for meg, for lite fukt. :(

Help me girls (and boys) :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sensilis galcier er min suverene favoritt, nydelig konsistens (gel) som trekker fort inn, men gir bøttevis med fukt til tørst hud. Har selv fet (og uren) hud som lett blir blank og denne reddet huden min i vinter.

Decleor hudra floral er også god, men på meg blir denne fort blank og jeg føler at jeg kremen blir for tung (uten at jeg får nok fukt) og emulsionen for lett på vinterstid.

Skrevet

Hadde akkurat samme problem som deg...tørr men fet hud. Begynte å bruke Vichy aqua thermale (light) fra apoteket, og det har ikke vært noen problemer etter det. Den er full av fuktighet, men det er nesten ikke noe fett iden. Koster ca 270 for en krukke, og den er veldig drøy. Tror den finne som natt krem også :goodbye:

Skrevet

Clinique - moisture surge serien. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...