kokkosmamma Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Bare lurer på en ting som jeg har hengt meg opp i... Dette er litt vrient og forklare, men håper dere forstår... Alså det offentlige, jeg kjørte sak mot dem ang mitt barn, og da dem skall skrive om hvordan jeg fungerer som mor, iforhold til og ta vare på ett barn står det i papirende dem brukte mot meg i fylkesnemda, som er nesten som en rettsak. så Har dem da skrevet: mor er psykisk utviklingshemmed, og som ung var hun sammen med en pedofil mann på... husker ikke aldern dem skrev men tror det var rundt 80. Dette la dem frem som om det skulle være fakta... etter fylkesnemda hadde tatt en besluttning. så fikk jeg endelig fått frem att det var ingen papirer på meg som hadde gitt meg diagnosen psykisk utviklingshemmed! likevell blir dette dratt frem etter jeg selv får barn, og brukt mot meg. MEN det var noen papirer fra jeg gikk på barneskolen,ca 8 år vr jeg.. som en overlege eller noe slikt hadde skrevet att det var av interesse og finne ut om jeg var lettere psykisk utviklingshemmed, noe dem fant ut senere var pga min AD/HD. føler att dem vrir på alt for og få det negativt. er dette egentlig æreskrenkelse?? Jeg har heller aldri vert sammen med en pedofil. har dem låv til og skrive det svart på hvitt da? fikk vite etter saken var over hvor dem hadde fått dem opplysningende fra, det var min mor som hadde vert beskymret fordi jeg og noen venner av meg da vi var i tennårende, hadde latt en gammel mann kjøre oss rundt og moren min syntes det var en rar interesse, og hadde kansje i frustrasjon kalt han pedofil. men han har aldri tatt på oss eller lignendes. er dette låv? er det æres krenkelse? Det var alså min mor som hadde sakt til barnevernet, det med denne mannen for og få råd, da jeg bodde under hennes tak føre jeg var 18. Nå som jeg har ett barn selv som er under barnevernets omsorg, så bruker dem dette og flere andre unyttige ting mot oss, men det er dette jeg har hengt meg mest oppi nå.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jeg har opplevd det samme, dvs blank løgn i legejournalen min, en psykiater hadde rett og slett funnet opp noen vrangforestillinger jeg kunne tenkes å ha, og disse papirene ble sendt rundt til diverse saksbehandlere i nav, i en liten by. Vet ikke hva man skal gjøre med sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Men ja, det er nok ærekrenkelse.
kokkosmamma Skrevet 14. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2011 Helt forferdelig. jeg vet jeg ikke er alene, og det er det verste!! dem skjekker ikke opp fakta føre dem sender ting rundt! hva gjør man med sånt? og kjempe for barnet sitt igjennom fylkesnemda er en ting der er det barnet som er primerklienten til barnevernet. og dem bryr seg lite om hva dem gjør mot foreldrende, når det heller ikke er foreldrende dem har ansvaret for ser den. Fylkesnemda har man ikke låv til og kjøre sak mot offtere en en gang i året, samme med tingretten, og somregel stopper barnevernsaker der, folk makter ikke og anke videre. Men det jeg lurer på: går det ann og kjøre sak kun for all den juginga fra barnevernet uten att man går til sak for barnet, det er jo her snakk om att vi som foreldre blir tråkka på til 10000!! og jeg skjønner jo att det er kun barnet som nå er klienten til barnevernet og fylkesnemda, dem gangende vi kjører sak, det er jo vi som har foreldreretten, så er vi som kjører saken. men skall vi som foreldere godta og bli tråkka på og jugd om da??? Har hørt om pasient ombudet, men hvet pokkern ikke hvem som jeg kan gå via. Vi har en advokat men han er kun inn i bildet dem dagende saken varer i fylkesnemda eller retten, og da har vi fri rettshjelp ikke ellers...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Trøst dere med at disse skamløse menneskene som farer med løgner om andre i offentlig øyemed selv kommer til å ende opp i helvete hvor de nytteløst må forsvare seg mot tilsvarende løgner om dem selv. 2
kokkosmamma Skrevet 14. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2011 Ja, du sier noe... er ikke sjokkert lengere heller. det er det verste... MAKTMISSBRUK!!!
kræsjbang Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Dette er offentlig byråkrati i et nøtteskall. De kan skalte og valte som de vil, det får aldri noen konsekvenser. Hadde du eller jeg oppført oss på samme måte, hadde det vanket både bøter og fengsel. Jeg har selv kjempet mot psykiatri ( som skrev det de fant for godt, uten rot i virkeligheten, selv om det ble tilbakevist av andre )NAV og rettsvesen. Og har kommet frem til den konklusjonen at rettssikkerheten i Norge er en vits, og er på nivå med land vi ikke liker å sammenligne oss med. Jeg anbefaler å lese saken om Arnold Juklerød, manen som ble sperret inne på psykiatrisk avdeling fordi han avslørte korrupsjon i forbindelse med nedleggelse av en skole. Les om det her. http://www.oslo.net/historie/MB/utg/9605/teaser/1.html
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #8 Skrevet 15. september 2011 Ikke for å virke arrogant, men dette er barnemat i forhold til mine psykiske journaler hvor jeg er alt fra psykopat til pilleavhengig til voldsmisbruker til borderline til ja... Det meste har de klart å pjåte inn der uten noen som helst form for bunn i virkeligheten eller forklaring for argument. Jeg er f. eks. hypokonder fordi jeg lå på psykiatrisk (depresjon når jeg var 16) og sa at jeg hadde mensensmerter. Dette skyldtes såklart at jeg ikke ville gå på skolen og bare faket. Fakta er at jeg har en lang seksjon i min FYSISKE journal hvor det står at jeg har blitt hentet i ambulanse pga ekstreme smerter som har vist seg å være pga cyster bl.a. Grunnen til at jeg var psykopat var fordi jeg var litt mindre stakkarslig enn de andre som var der og klarte å dra en vits i en passende sammenheng om at min far betalte meg for å være datteren hans (de andre holdt på å le seg i hjel fordi det var en vits, men jeg var altså psykopat likevel). Jeg var også vrangforestilt fordi det var om noe politikergreier på tv også sa jeg "bullshit" når de kom med idiotiske løfter de aldri holder... Syns nesten det skulle vært sånn at med mindre det var noen grunn til at man ikke var "frisk" i hodet, så skulle man få godkjent det de skrev eller stilt spørsmål til det eller f. eks. kunne utelatt ting som ikke har betydning i den sammenhengen det står og slikt. Jeg er seriøst livredd for å lese journalen min etter å ha hørt og sett noen utdrag. Det er min største skrekk tror jeg! Føler det blir som skriftlig voldtekt nærmest til tider...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå