Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg vente på mensen før jeg ber legen sjekke hvorfor den ikke kommer?

Jeg sluttet med p-pillen for 11 1/2 uke siden, fikk en endagsblødning en uke etterpå ( 10 1/2 uke siden)

Er i ferd med å tørne snart. Vil vite om det er noe galt siden mensen ikke kommer. Er lei av å ta tester som forblir negative uansett hvor mange ganger jeg ser på dem. Man kan jo faktisk bli gravid før man rekker å få mensen tilbake. Det har jo skjedd meg en gang før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg så ville ikke legen min gjøre noe før jeg hadde gått uten mens i 6 mnd. :o

H*n sa det var normalt for kroppen å bruke så lang tid på å hente seg igjen, og da var det ignen vits i å gjøre noe før det i allefall

Men ring legen din og hør.

*klme*

• 6 år senere...
Gjest lolita___
Skrevet

ja da jeg slutta med pillen fikkm jeg en blødning 3 dager etter.Så hadde jeg ikke mensen før 2 månder senere,så det er normalt.Det kan ta opp til 6 månder før du får mensen din igjen.

• 2 uker senere...
Gjest najki
Skrevet

Jeg har ikke sett noe til småblødninger engang jeg, men egentlig er det ganske digg å slippe! Problemet blir den dagen det kommer uten at jeg er forberedt... Har ikke venta mer enn et par måneder jeg da, men ser jo at det fort kan gå noen til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...