Mamma1 Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Datteren min har låst tlf med sånn mønsterlås.. Nå er den blokkert og vi får spørsmål om googlekonto og passord, noe vi ikke har.. Noen som kan hjelpe oss?
KyskMann Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Ingen? Hei Du kan besøke en butikk der sikkert betjeningen (hvertfall en ansvarlig person) kan beskrive hva som skal til. Sjekk IMEI nummeret til telefonen - det er dette som er knyttet til operatøren. Operatøren kan gi deg en kode som låser opp knytningen - evt kan de hjelpe deg i en butikk. " Unlock phone by code from Huawei U8800 Do You want to unlock Your Huawei U8800 ? Unlocking phone by code is the safest and non-invasive method of unlocking your phone. The code to unlock Huawei U8800 receive by entering the IMEI number. IMEI number You can get by typing *#06# or after removing the battery. IMEI is written on the label information as shown in this picture. To unlock Huawei We need imei and phone model. Please check first you can enter a code for Huawei: U82XX: DO NOT Order the unlock code if phone ask for "simlock block unlock reset key" If the U82XX phone ask for“SIM network unlock PIN”you can order the code. U81XX/U75XX: Make sure you have "remain times" before you order the code. " Håper du kommer videre. Mvh KM
Mamma1 Skrevet 15. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2011 Nei, den er ikke låst til en operatør. Det er en slags tastelås, med kode.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 Du mener at det er en sikkerhetskode på sånn 5 tall? Som hun har glemt hva er? Jeg har sånn på telefonen min, istede for tastelås aktiverer jeg den når jeg er ute slik at om noen får tak i telefonen min, får de ikke se innholdet i den iallefall. Det på minnekortet er en annen sak.
Mamma1 Skrevet 15. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2011 Ja, det er et mønster man tegner for å låse opp tlf. I stedet for tastelås. Eneste man får ringt er nødnummer..
Mamma1 Skrevet 15. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2011 Ja, det er et mønster man tegner for å låse opp tlf. I stedet for tastelås. Eneste man får ringt er nødnummer..
Mr.Omg Skrevet 16. september 2011 #8 Skrevet 16. september 2011 Trodde man måtte ha gmailkonto for å kunne bruke android-tlf
Gjest Silvermist Skrevet 16. september 2011 #9 Skrevet 16. september 2011 (endret) Trodde man måtte ha gmailkonto for å kunne bruke android-tlf Nei, det må du ikke. Men du må ha gmailkonto for å kunne bruke for eksempel android-markedet (apps) og litt andre greier. Endret 16. september 2011 av Silvermist
Mamma1 Skrevet 16. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2011 Ja, hun har gmail, men vi husker ikke verken brukernavn eller passord..
Gjest Silvermist Skrevet 16. september 2011 #11 Skrevet 16. september 2011 (endret) Mamma1: Bruk denne siden: link .Tast inn den e-postadressen dere oppga når du opprettet gmailkontoen. (Din ordinære e-mail, din datters eller lignende). Endret 16. september 2011 av Silvermist
Mamma1 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 17. september 2011 Ja, hadde jeg visst hvilken e-mail det var..
Gjest Silvermist Skrevet 17. september 2011 #13 Skrevet 17. september 2011 Ja, hadde jeg visst hvilken e-mail det var.. Selv om du ikke husker akkurat hvilken e-postadresse dere la inn må det jo sannsynligvis være en du eller din datter bruker. Så prøv deg frem med din og hennes, og se om dere treffer.
Mamma1 Skrevet 17. september 2011 Forfatter #14 Skrevet 17. september 2011 Ja, jeg prøvde med min, og fikk treff. Prøvde da å forandre passord, for så å prøve det på tlf.. Fungerte ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå