Amáthiel Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg er ei jente på 19 som har bodd med kjæresten min i omtrent et år nå. Vi har det veldig fint sammen, sånn rent bortsett fra at vi har helt forskjellig sexdriv. Jeg vil gjerne annenhver dag eller oftere, mens for ham er det mer enn nok med annenhver uke. Jeg blir veldig frustrert og ofte gretten hvis det går stort mer enn fem dager mellom hver gang. Vi har snakket om problemet med hverandre, men kommer ikke fram til noen løsning. Han blir irritert og avvisende hver gang jeg prøver å ta på ham, noe som gjør at jeg får dårlig selvtillit i tillegg til frustrasjonen. Jeg har allerede prøvd leketøy for meg selv og for oss begge, sexy undertøy, romantiske kvelder og bondage, men han har ingen fantasier jeg kan oppfylle. Ikke får jeg lov til å suge ham eller gjøre noe godt for ham uten å få noe tilbake heller. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre, eller er det bare å gi opp?
frøken_tralala Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Kanskje han er homo, og bare ikke tør å fortelle deg det? Ellers så høres han litt aseksuell ut. Noen mennesker er bare ikke så opptatt av sex. Kanskje du skulle funnet deg en du er litt mer på bølgelengde med? 1
Amáthiel Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2011 Jeg har tenkt veldig mye på det også, men jeg er jo veldig glad i ham da.
kræsjbang Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Jeg er ei jente på 19 som har bodd med kjæresten min i omtrent et år nå. Vi har det veldig fint sammen, sånn rent bortsett fra at vi har helt forskjellig sexdriv. Jeg vil gjerne annenhver dag eller oftere, mens for ham er det mer enn nok med annenhver uke. Jeg blir veldig frustrert og ofte gretten hvis det går stort mer enn fem dager mellom hver gang. Vi har snakket om problemet med hverandre, men kommer ikke fram til noen løsning. Han blir irritert og avvisende hver gang jeg prøver å ta på ham, noe som gjør at jeg får dårlig selvtillit i tillegg til frustrasjonen. Jeg har allerede prøvd leketøy for meg selv og for oss begge, sexy undertøy, romantiske kvelder og bondage, men han har ingen fantasier jeg kan oppfylle. Ikke får jeg lov til å suge ham eller gjøre noe godt for ham uten å få noe tilbake heller. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre, eller er det bare å gi opp?
kræsjbang Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Det er bare å gi opp, en mann som ikke er interessert i dama si er enten homofil, aseksuell, eller har en eller annen blokkering i hjernen.
Gjest nupp Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 hvor gammel er han? skaff deg en yngre hehehe
Emmaline Skrevet 15. september 2011 #8 Skrevet 15. september 2011 Det er bare å gi opp, en mann som ikke er interessert i dama si er enten homofil, aseksuell, eller har en eller annen blokkering i hjernen. Ja, vil han ikke pule annenhverdag så er han homo eller mentalt forstyrret. Seriøst: Kansje han ikke har de rette følelsene for deg? Kansje han rett og slett er happy med mindre sex enn deg? Kansje han syntes sexen ikke er optimal? Kansje han har en elskerinne? Kansje han............ Spørsmålene er mange, svarene tydeligvis få. Jeg syntes du er for ung til å slite med dette, frustrasjon kan du få senere i livet
Gjest gnækvåg Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 hvor gammel er han? skaff deg en yngre hehehe Meh...bruk og kast! Det finnes løsninger som kan være gøy for begge.
Gjest nupp Skrevet 17. september 2011 #10 Skrevet 17. september 2011 Meh...bruk og kast! Det finnes løsninger som kan være gøy for begge. hehehe.. var delvis ment som en spøk. men om ingenting nytter, synes jeg hun burde vurdere å finne en annen. eller klare seg uten sex
Gjest gnækvåg Skrevet 17. september 2011 #11 Skrevet 17. september 2011 hehehe.. var delvis ment som en spøk. men om ingenting nytter, synes jeg hun burde vurdere å finne en annen. eller klare seg uten sex Tja, det finnes jo de som synes sånt er moro for begge. Hint: Koko! *med lys stemme*
bgood Skrevet 19. september 2011 #12 Skrevet 19. september 2011 Jeg er ei jente på 19 som har bodd med kjæresten min i omtrent et år nå. Vi har det veldig fint sammen, sånn rent bortsett fra at vi har helt forskjellig sexdriv. Jeg vil gjerne annenhver dag eller oftere, mens for ham er det mer enn nok med annenhver uke. Jeg blir veldig frustrert og ofte gretten hvis det går stort mer enn fem dager mellom hver gang. Vi har snakket om problemet med hverandre, men kommer ikke fram til noen løsning. Han blir irritert og avvisende hver gang jeg prøver å ta på ham, noe som gjør at jeg får dårlig selvtillit i tillegg til frustrasjonen. Jeg har allerede prøvd leketøy for meg selv og for oss begge, sexy undertøy, romantiske kvelder og bondage, men han har ingen fantasier jeg kan oppfylle. Ikke får jeg lov til å suge ham eller gjøre noe godt for ham uten å få noe tilbake heller. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre, eller er det bare å gi opp? Vanskelig situasjon det der. Jeg vet ikke akkurat hva og hvor mye du har prøvd, men tror kanskje det beste er å prøve å få han skikkelig kåt. Gjør ting som du vet tenner han? Er det ikke noe spesielt? Vær ekstra kinky. du kan jo kanskje sende han ett bilde eller to på mobilen hans før han kommer hjem, noe som kan gjøre han litt klar for sex?
Amáthiel Skrevet 28. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 28. september 2011 Han pleide å tenne på tenner og negler, men det er liksom ikke noe som får ham i humør lenger. Og til Nupp, han er 19 han og så yngre er ikke egentlig et alternativ. =P Men jeg skal prøve å finne ut om det er noe han liker som jeg kan gjøre, for jeg er egentlig åpen for det aller meste unntatt bæsj. xD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå