AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg datet en fyr for noen år siden (cirka 5 år), og etter en stund mistet vi kontakten. Har tenkt en del på han og i går tok jeg mot til meg og søkte han opp på FB og addet han. Håpet på å kanskje kunne begynne igjen der vi slapp sist (om han er singel selvfølgelig). Men han husker ikke engang hvem jeg er. Har kommet med noen hint og hele greien ble plutselig superflaut. Han har sikkert både dame og barn, og whatnot. Skulle aldri lagt han til. Angrer litt nå, vil bare grave meg ned i et hull ellernoe. :rodme:
Pandalove Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Om han ikke engang husker deg, så kan det kanskje hende at du ikke er den eneste "flørten" han har hatt da? Mener ikke å være frekk altså. Bare virker litt rart at han ikke engang husker deg. Får for din skyld håpe han ikke har dame og barn da
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Om han ikke engang husker deg, så kan det kanskje hende at du ikke er den eneste "flørten" han har hatt da? Mener ikke å være frekk altså. Bare virker litt rart at han ikke engang husker deg. Får for din skyld håpe han ikke har dame og barn da Det kan godt hende at han hadde det, vi var aldri sammen. Jeg hadde også flere selv. Men jeg husker han perfectly, ble så utrolg flaut når jeg plutselig måtte ramse opp masse hint for at han skulle skjønne hvem jeg var. Måtte nesten ta det inn med teskje. Huff .
Gjesten Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 Hadde det skjedd meg, tror jeg faktisk bare jeg hadde slettet ham igjen det øyeblikket jeg innså at han ikke husket meg. 2
Rosenrød Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 Litt flaut, ja, men det kan jo være at det ender godt!;-)
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Skjønte han hvem du var til slutt da?
sophiaM Skrevet 16. september 2011 #8 Skrevet 16. september 2011 Skjønte han hvem du var til slutt da? Det lurer jeg også på kanskje det ender godt, hvem vet?
Mynona Skrevet 16. september 2011 #9 Skrevet 16. september 2011 Uff, det kan ikke føles bra. Synes det er veldig rart om man ikke husker en person man har datet (altså mer enn 1 date) selv om det er 5 år siden. Men det kan hende han sier at han ikke husker deg for å slippe å ha kontakt med deg og. Hvem vet...
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #10 Skrevet 16. september 2011 Huff, skjønner deg godt! Tipper han er player som har holdt på med hundrevis av jenter
Gjest Katten. Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Huff, skjønner deg godt! Tipper han er player som har holdt på med hundrevis av jenter Man trenger ikke holdt på med hundrevis for å glemme noen fra flere år tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå