Gjest line23 Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Hei! Jeg vet ikke om noen av dere har sett på One Tree Hill? Men, der er det ei som heter Brooke Davis som lager sin egen bryllupsbok, altså en bok med inspirasjon til sitt eget bryllup. Jeg ELSKER å lage sånne typer ting, og alle jenter har jo selvfølgelig sitt drømmebryllup. Uheldigvis har jeg veldig lite kreativitet i dag, så jeg lurte på om noen hadde forslag til hva jeg kan ha med i boken? Foreløpig har jeg dette: - Borddekorasjoner - Bordoppsetting - Drømmekjole - Brudepikekjoler og brudesvensdresser Jeg trenger hjelp!
Thinkerbelle Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Lokasjon, blomster, generelle temabilder som gjør at man får følelsen av stilen du ønsker, fargesammensetning, hår og sminke, alt av dill og dall, som inspirasjon til bordkort, gjestegaver, menyer, kirkeprogram, pynt (selv lagde vi spesielle "bordnavn" for å vise gjestene hvor de skulle sitte), invitasjoner.. Fins så mye:)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Hei! Jeg vet ikke om noen av dere har sett på One Tree Hill? Men, der er det ei som heter Brooke Davis som lager sin egen bryllupsbok, altså en bok med inspirasjon til sitt eget bryllup. Jeg ELSKER å lage sånne typer ting, og alle jenter har jo selvfølgelig sitt drømmebryllup. Uheldigvis har jeg veldig lite kreativitet i dag, så jeg lurte på om noen hadde forslag til hva jeg kan ha med i boken? Foreløpig har jeg dette: - Borddekorasjoner - Bordoppsetting - Drømmekjole - Brudepikekjoler og brudesvensdresser Jeg trenger hjelp!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Hei! Jeg vet ikke om noen av dere har sett på One Tree Hill? Men, der er det ei som heter Brooke Davis som lager sin egen bryllupsbok, altså en bok med inspirasjon til sitt eget bryllup. Jeg ELSKER å lage sånne typer ting, og alle jenter har jo selvfølgelig sitt drømmebryllup. Uheldigvis har jeg veldig lite kreativitet i dag, så jeg lurte på om noen hadde forslag til hva jeg kan ha med i boken? Foreløpig har jeg dette: - Borddekorasjoner - Bordoppsetting - Drømmekjole - Brudepikekjoler og brudesvensdresser Jeg trenger hjelp! Har ikke sett på det, og visste heller ikke at det lages bryllupsbok der. Men jeg har allikevel kjøpt inn en bok som jeg vil ha som en slags bryllupsbok - rett og slett fordi jeg tenker at det er greit å skrive ned idéer jeg får underveis, notater ang kjoler, prøvetimer, osv osv. En slags "minnebok" over bryllupsforberedelsene. Men hva som havner inni der etterhvert, det tar jeg underveis rett og slett. Så jeg har vel egentlig ikke noen gode tips... Det kommer jo helt an på hva du vil at denne bryllupsboken skal være for deg. En planleggingsbok bare, eller også en minnebok?
Gjest line23 Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Har ikke sett på det, og visste heller ikke at det lages bryllupsbok der. Men jeg har allikevel kjøpt inn en bok som jeg vil ha som en slags bryllupsbok - rett og slett fordi jeg tenker at det er greit å skrive ned idéer jeg får underveis, notater ang kjoler, prøvetimer, osv osv. En slags "minnebok" over bryllupsforberedelsene. Men hva som havner inni der etterhvert, det tar jeg underveis rett og slett. Så jeg har vel egentlig ikke noen gode tips... Det kommer jo helt an på hva du vil at denne bryllupsboken skal være for deg. En planleggingsbok bare, eller også en minnebok? Det blir jo en type planleggingsbok! Altså jeg er bare 18 år, og har ingen planer om å gifte meg før jeg har blitt noen år eldre Må jo dessuten finne drømmemannen i tillegg, som jeg håper på er min nåværende 2-årskjæreste! Er jo kjempe morsomt å se i en slik bok når man faktisk skal planlegge sitt eget bryllup!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå