Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat kjøpt meg en ny pc med windows 7, så leser jeg på vg sine sider nå att ma kan oppgradere til winows 8.

Har jeg blitt lurt i butikken?

Kan jeg dra dit å be dem oppgradere pcen for meg. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel ikke blitt lurt...

Nå har jeg kun nettopp sett "Windows 8" skrevet på Facebook... Så hvor gammel er 8'ern? Kanskje de ikke leverer PC med 8 enda?

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Jeg har akkurat vært på butikken og kjøpt meg en ny Volvo. Nå ser jeg at Volvo har sluppet en pressemelding på hjemmesiden om at de lanserer en ny motor oppgradering til bilene sine.

Har jeg blitt lurt på butikken? :kjefte:

Kan jeg dra dit og be dem oppgradere den for meg?

Skrevet

Du har vel ikke blitt lurt...

Nå har jeg kun nettopp sett "Windows 8" skrevet på Facebook... Så hvor gammel er 8'ern? Kanskje de ikke leverer PC med 8 enda?

aner ikke hvor gammel windows 8 er, noen som vet det?

Skrevet
aner ikke hvor gammel windows 8 er, noen som vet det?

Windows 8 er ikke født ennå, det er under utvikling.

Link til artikkel

Skrevet

Aha, som jeg trodde da. Jeg har ikke hatt tid til å google den selv siden jeg er på jobb, men syntes det var vel tidlig å få 8'ern allerede. Så nei TS, du er ikke blitt lurt :P

Skrevet

Det eneste som er tilgjengelig er en veldig tidlig versjon av windows 8, en såkalt pre-alpha. Den er altså ikke i offisiell testfase engang. De som har nytte av denne nå er de som skal utvikle programmer for win 8, IKKE vanlige brukere.

Jeg vet ikke hva MS har satt av lanseringsdato, men jeg tipper det ligger to år fram i tid.

Du kan gjerne oppgradere til win 8, bare ikke forvent at det skal fungere. :)

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen, nå ble jeg litt roligre her.trodde jeg hadde blitt lurt trill rundt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...