AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jo, det har seg slik at jeg ikke skal studere i år og skal dermed jobbe. Siden jeg syns det virker som en fin jobb å arbeide på sykehjem/gamlehjem og har hørt at de ofte trenger ekstra hjelp har jeg bestemt meg for å prøve å få en slik jobb til tross for at jeg ikke har noe faglig bakgrunn. Altså som assistent eller noe. Forrige fredag ringte jeg til daglig leder for sykehjemmet her for å spørre om de har bruk for ekstra hjelp og det hadde de sa han og prøvde tre ganger og sette meg over til de som da styrte med dette. Siden det misslyktes noterte han navnet og nummeret mitt og sa at de kom til å ringe i løpet av noen dager. Likevel har jeg fremdeles ikke hørt noe og lurer på om jeg skal ringe tilbake for å høre? eller blir det masete? Det har jo ikke gått så lang tid enda, så jeg tenker og kanskje vente et par dager til. Men uansett, er det vanlig at det går så lang tid selv om de sier et par dager? Bør jeg bare vente på telefon eller ringe en gang til?
Glitnir Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Synes fint du kan ringe på igjen i morgen. Det kan bli mye stress og rot med "tilfeldige samtaler" som kommer inn, og lappen kan være borte eller glemt. Dersom det ikke fungerer å sette over nå heller, kan du jo be om navn og direktenummer til de det gjelder, og ringe opp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå