Utopia Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Hvor i utlandet er det best å reise hvis man har lyst til å feire nyttårsaften med brask og bram, sammen med venninnegjengen? Vi vil gjerne dra til syden for å feire, helst i Europa! Tips til andre steder tas også i mot med stor takknemlighet
MissStiles Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 I fjor feiret jeg og et par venninner nyttårsaften i New York. Det var utrolig gøy!! Kan anbefales!!
Utopia Skrevet 14. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2011 Kan tenke meg at Paris er litt feil sted, dyrt er det og. Fantastisk by likevel, har vært der et par ganger! New York, åh, det hadde vært rene drømmen, er redd det kan bli temmelig dyrt? Er det noen som har feiret nyttårsaften i Hellas? Eller Praha?
reiseglad Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Er det noen som har feiret nyttårsaften i Hellas? Eller Praha? Nei, men jeg har vært i Sydney, og hvis du skal ha en nyttårsopplevelse av de store, så bør du dra dit :-)
Gjest redstar Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Jeg og sambo har lenge hatt lyst til å feire nyttår i syden men vi vet ikke helt hvor... Og må man bestille nyttårsmiddagen på forhånd? Foreldrene mine feirer nesten alltid nyttår i syden/utlandet.. alt i fra syden til afrika eller sahara.. haha! Men får liksom aldri noe skikkelig svar fra dem for dem tatler jo om alt annet i samme slengen...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Jeg har feiret nyttårsaften i Praha med venninnegjengen. Det var utrolig flott (men kaldt ) Vi passet på å bestille et sted som arrangerte fest med middag på forhånd, slik at vi visste hva vi skulle gjøre den kvelden. Kan anbefales! Har også feiret i Warsawa - veldig bra det også. Beste rådet jeg kan gi er å sjekke ut hvor og hva man kan gjøre på nyttårsaften, slik at man ikke bare blir slengende rundt og ikke finne ut av hva man skal.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Jeg kan anbefale Barcelona! Var der i fjor med noen venninner, og det var utrolig bra! Anbefaler å reservere nyttårsmiddag på forhånd. Er bare å google. Vi spiste på Taller, som er en tapasrestaurant, rett ved Placa de Catalunya. Var den største nyttårsfesten jeg har vært med på i hele mitt liv, tok helt av, og varte til halv åtte på morgenen. Temperaturen var ca 14-18 grader. Ikke badevær, men behagelig.
freddy Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Hva med Madeira? God temperatur og flott fyrverkeri og god stemning
lashara Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 (endret) Har venner som har feiret i Las Vegas! Der var det visst brask og bram i massevis! Selv skal jeg feire i Hong Kong eller Bali :-) Endret 20. september 2011 av lashara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå