Gå til innhold

Hva skal dere ha i håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nettopp hårpynten min i posten, og den var fantastisk fin!! Tenker å ha håret løst eller litt oppsatt med myke krøller og skal ha slør som jeg venter spent på :)

Hva skal dere andre ha på hodet/i håret?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Slør, perler og tiara. Hele kjolen min er dekorert med perler, tror det blir veldig bra:)

Skrevet (endret)

*oi, innlegget mitt kom visst to ganger ?? Det samme som står nedenfor ;)

Endret av bobbi
Skrevet (endret)

Jeg fikk nettopp hårpynten min i posten, og den var fantastisk fin!! Tenker å ha håret løst eller litt oppsatt med myke krøller og skal ha slør som jeg venter spent på :)

Å, den var kjempefin :) Jeg har langt hår, tenkte å ha det sånn "halvoppsatt, altså ikke helt stramt.. Også tenkte jeg å ha sommerfugler , har kjøpt to typer, vet ikke om jeg klarer å velge før jeg prøver frisyren. Hadde lyst til å ha litt krøller, korketrekkere eller eventuelt en flette.....litt naturlig stil, som passer meg best.....men sliter litt med å finne inspiarsjon, synes så mange frisyrer blir så "barbie", og jeg hadde sett helt merkelig ut hvis jeg plutselig troppet opp i barbie frisyre.

Her er hårpynten jeg har bestilt, hvilken synes dere er finest? Tema fargen og dekoren i bryllupet er lilla og sommerfugler......

Disse; Som jeg fikk bestilt i mørk lilla istedet;

http://www.etsy.com/listing/80864618/butterfly-bobby-pin-in-bright-star

eller disse:

http://www.korukamari.com/perhoskoriste-hc013-p-972.html

Synes egentlig begge deler er fine da :rodmer:

nå skulle det være to forskjellige her :)

Endret av bobbi
Skrevet

Slør, perler og tiara. Hele kjolen min er dekorert med perler, tror det blir veldig bra:)

Kjoler dekorert med perler, er så nydelig.....måtte bare si det :fnise:

Skrevet

Jeg tenker extensions og "halvoppsatt" hår med et noe dominerende slør. Er veldig lite sommerfugl-/blomsterjente så det blir det garantert ikke. Kanskje perler, evt en tynn (!) tiara..

Gjest Solstråla88
Skrevet

Kjoler dekorert med perler, er så nydelig.....måtte bare si det :fnise:

Takk:) Har lagt den ut i kjoletråden, både bak og forran. Men som AB såklart. Mannen har en lei tendens til og rote seg inn her :sjenert: Den er ivory og champagne, ligger på side 2:)

Skrevet

Jeg hadde nedslått hår med litt krøller, hadde en hårbøyletiara som pynt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Takk:) Har lagt den ut i kjoletråden, både bak og forran. Men som AB såklart. Mannen har en lei tendens til og rote seg inn her :sjenert: Den er ivory og champagne, ligger på side 2:)

Prøvde å kikke, men i begge kjoletrådene er det flere ab som har lagt inn... :(

Nysgjerrig han da :fy_fy::biggrin:

Skrevet

Jeg skal ha hårbøyletiara, eller side tiara, som det heter på engelsk :)

Min lenke

Denne :hjerter_rundt:

Skrevet

Siden jeg har litt flashy hårfarge ville jeg ha noe litt enkelt. Dårlig bilde, men er "diamanter" og noen perler, passer godt til kjolen min :)

(Prøvde å være litt kreativ i stedet for vanlig rabbel foran ansiktet hehe uff :fnise:)

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal ha halvt oppsatt hår med blondeslør ganske langt bak på hodet (til min blondekjole). Har lyst på noen detaljer i frisyren, som små fletter eller noe, men har ikke funnet noe jeg liker (vil ikke ha for stramt oppsatt hår).

Skrevet

Å, den var kjempefin :) Jeg har langt hår, tenkte å ha det sånn "halvoppsatt, altså ikke helt stramt.. Også tenkte jeg å ha sommerfugler , har kjøpt to typer, vet ikke om jeg klarer å velge før jeg prøver frisyren. Hadde lyst til å ha litt krøller, korketrekkere eller eventuelt en flette.....litt naturlig stil, som passer meg best.....men sliter litt med å finne inspiarsjon, synes så mange frisyrer blir så "barbie", og jeg hadde sett helt merkelig ut hvis jeg plutselig troppet opp i barbie frisyre.

Her er hårpynten jeg har bestilt, hvilken synes dere er finest? Tema fargen og dekoren i bryllupet er lilla og sommerfugler......

Disse; Som jeg fikk bestilt i mørk lilla istedet;

eller disse:

Synes egentlig begge deler er fine da :rodmer:

Hva er forskjellen på dem? Mulig det er jeg som roter, men synes de ser helt like ut? Fint blir det nok uansett, men jeg ville hatt litt færre sommerfugler enn hun på bildet.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Prøvde å kikke, men i begge kjoletrådene er det flere ab som har lagt inn... :(

Nysgjerrig han da :fy_fy::biggrin:

Jeg har sota ansikt, den er ivory og champagne, den ligger i "Din brudekjole":)

Skrevet

Hva er forskjellen på dem? Mulig det er jeg som roter, men synes de ser helt like ut? Fint blir det nok uansett, men jeg ville hatt litt færre sommerfugler enn hun på bildet.

Oi, skjedde visst en feil med den ene linken, de er ikke like :) Vil også ha færre sommerfugler enn hun på bildet, og litt lenger bak og ned mot nakken...ser for meg ca tre fire stykk, etter hva som blir penest.....

Her er de andre :

http://www.korukamari.com/perhoskoriste-hc013-p-972.html

Huff....ikke alltid like lett med linker og bilder altså :goodbye:

Skrevet

Jeg har sota ansikt, den er ivory og champagne, den ligger i "Din brudekjole":)

Kjempefin :)

Skrevet (endret)

Fin! :)

Jeg vil ha en "avslappet" frisyre, bare litt oppsatt, resten utslått, med litt fall/store bølger i. Jeg vurderer å ha denne på siden eller oppe bak (der det evt blir litt oppsatt hår). :sjenert:

Endret av Adriane
Skrevet

Jeg skal kun ha slør :) Har krystaller og perler både på kjole og smykke, så da velger jeg å ikke ha noe på hodet :)

Skrevet

Jeg skal også kun ha slør. Eventuelt en blomst. Det får frisørvenninna mi finne ut av når vi skal prøve ut frisyrer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...