MissDreams Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Hei! Jeg har et lite problem, Jeg er en ung jente på 21 år som sjelden blir sjekket opp av single gutter. Jeg blir som regel sjekket opp av gifte eller menn med kjæreste. Virker ofte som om de bare vil ha meg som den andre kvinnen. Noen som har samme problem som meg?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Ser du billig ut? Haha, Steinar, den var frekk! 1
Steinar40 Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Haha, Steinar, den var frekk! Jeg vet hvordan mannfolk reagerer 1
Gjest WendyClear Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Jeg vet hvordan mannfolk reagerer Du er jo inne på noe... Det kan ha noe med hvordan hun presenterer seg selv 2
MissDreams Skrevet 14. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2011 Ser du billig ut? Jeg klær meg ikke utfordrende og føler ikke jeg ser så veldig billig ut...
Steinar40 Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 Jeg klær meg ikke utfordrende og føler ikke jeg ser så veldig billig ut... Nei, jeg kan jo ikke vite det, men det er noe å ha i bakhodet ihvertfall.
Cuckold Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 (endret) Hei! Jeg har et lite problem, Jeg er en ung jente på 21 år som sjelden blir sjekket opp av single gutter. Jeg blir som regel sjekket opp av gifte eller menn med kjæreste. Virker ofte som om de bare vil ha meg som den andre kvinnen. Noen som har samme problem som meg? Hvis de fleste gutter og jenter befinner seg i forhold, vil det jo ikke være så rart om det også er opptatte gutter som oftest sjekker deg opp? Siden mange gutter i likhet med mange jenter er ganske lite trofaste av seg. - En annen mulighet som du kan tenke på er om du egentlig forteller hele historien her. Er det virkelig bare opptatte gutter og menn som viser interesse? Eller er det sånn at du også merker interesse fra noen single gutter, men at du sjelden synes disse er kjekke nok? Kanskje de kjekkeste alltid er opptatt? Er du jente skal det nemlig mye mindre til å være aktuell for sex enn å være aktuell som kjæreste, og hvis du aldri har sjans på mer enn sex med guttene du finner kjekke, kan det si noe om at dette er gutter som tilhører et sjikt der konkurransen er beinhard, gutter som kan velge blant mange pene jenter. Hvem du som jente har sjans på for sex sier egentlig ganske lite om hvem du har sjans på som kjæreste. Det er synd, men det er en del jenter som ikke forstår dette. Jeg har levd noen år og sett utallige eksempler på at jenter med helt greit middels utseende har vennet seg til å dra hjem med svært kjekke gutter, men når uken kommer og han ikke ringer blir de alltid like skuffet og beklager seg "gutter er bare ute etter én ting". Men sånn er det ikke, gutter kan både være ute etter sex og være ute etter kjæreste, det er bare viktig å forstå at de fleste gutter krever mindre klaff for å ha lyst på sex enn for at en jente skal være kjærestemateriale. Endret 14. september 2011 av Cuckold
MissDreams Skrevet 14. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. september 2011 Hvis de fleste gutter og jenter befinner seg i forhold, vil det jo ikke vært så rart om det også er opptatte gutter som oftest sjekker deg opp? Siden mange gutter i likhet med mange jenter er ganske lite trofaste av seg. - En annen mulighet som du kan tenke på er om du egentlig forteller hele historien her. Er det virkelig bare opptatte gutter og menn som viser interesse? Eller er det sånn at du også merker interesse fra noen single gutter, men at du sjelden synes disse er kjekke nok? Kanskje de kjekkeste alltid er opptatt? Er du jente skal det nemlig mye mindre til å være aktuell for sex enn å være aktuell som kjæreste, og hvis du aldri har sjans på mer enn sex med guttene du finner kjekke, kan det si noe om at dette er gutter som tilhører et sjikt der konkurransen er beinhard, gutter som kan velge blant mange pene jenter. Hvem du som jente har sjans på for sex sier egentlig ganske lite om hvem du har sjans på som kjæreste. Det er synd, men det er en del jenter som ikke forstår dette. Jeg har levd noen år og sett utallige eksempler på at jenter med helt greit middels utseende har vennet seg til å dra hjem med svært kjekke gutter, men når uken kommer og han ikke ringer blir de alltid like skuffet og beklager seg "gutter er bare ute etter én ting". Men sånn er det ikke, gutter kan både være ute etter sex og være ute etter kjæreste, det er bare viktig å forstå at de fleste gutter krever mindre klaff for å ha lyst på sex enn for at en jente skal være kjærestemateriale. Jeg blir også sjekket opp av single gutter. Men i det siste så har jeg møtt fantastiske gutter og flørtet med de men de nevner aldri at de har kjæreste, noe jeg først finner ut når de legger meg til facebook der det står at de er i et forhold..
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Sånn opplever de fleste pene jenter ...
Cuckold Skrevet 14. september 2011 #12 Skrevet 14. september 2011 Jeg blir også sjekket opp av single gutter. Men i det siste så har jeg møtt fantastiske gutter og flørtet med de men de nevner aldri at de har kjæreste, noe jeg først finner ut når de legger meg til facebook der det står at de er i et forhold.. Ok, men hvis du av og til også blir sjekket opp av single gutter er det jo ikke riktig at det bare er opptatte gutter som er tiltrukket av deg. Slik du skrev i overskriften...
MissDreams Skrevet 14. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 14. september 2011 Ok, men hvis du av og til også blir sjekket opp av single gutter er det jo ikke riktig at det bare er opptatte gutter som er tiltrukket av deg. Slik du skrev i overskriften... Sant, men det har skjedd veldig mye i det siste.. skjønner bare ikke hvorfor de ikke sier at de har kjæreste, går an å flette det inn i en samtale..
Cuckold Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 Sant, men det har skjedd veldig mye i det siste.. skjønner bare ikke hvorfor de ikke sier at de har kjæreste, går an å flette det inn i en samtale.. Det er nok fordi de har lyst på sex og ikke ønsker å ødelegge sjansene. Husker det var en jente som skrev her og fortalte hvordan en one night stand hadde vært veldig opptatt av å si "jeg vil ikke være kjæreste med deg altså, det er bare for sex!" Hun synes naturlig nok ikke det var så kult. For som hun sa, hun var jo ikke ute etter noe mer selv heller, så hva var det han trodde? Og hvorfor ødelegge stemningen? Hvis det bare er en flørt og eventuelt en one night stand pleier man ikke si så mye om det som ikke er aktuelt. Det er vel noe tilsvarende her. Er det en bra stemning begynner man ikke å snakke om kjæresten hjemme. Ikke at jeg forsvarer utroskap, men det er jo forståelig at man ikke saboterer sitt eget opplegg hvis man først er ute etter å få deg til sengs.
Steinar40 Skrevet 15. september 2011 #15 Skrevet 15. september 2011 Det er nok fordi de har lyst på sex og ikke ønsker å ødelegge sjansene. Husker det var en jente som skrev her og fortalte hvordan en one night stand hadde vært veldig opptatt av å si "jeg vil ikke være kjæreste med deg altså, det er bare for sex!" Hun synes naturlig nok ikke det var så kult. For som hun sa, hun var jo ikke ute etter noe mer selv heller, så hva var det han trodde? Og hvorfor ødelegge stemningen? Hvis det bare er en flørt og eventuelt en one night stand pleier man ikke si så mye om det som ikke er aktuelt. Det er vel noe tilsvarende her. Er det en bra stemning begynner man ikke å snakke om kjæresten hjemme. Ikke at jeg forsvarer utroskap, men det er jo forståelig at man ikke saboterer sitt eget opplegg hvis man først er ute etter å få deg til sengs. Det som er sikkert; det er at ærlighet varer lengst fordi den blir så lite brukt. Folk juger, eller omgår sannheten, for å oppnå fordeler med det selv. Dermed kan man ikke stole på noen.
Knirke Skrevet 15. september 2011 #16 Skrevet 15. september 2011 Det kommmer jo også an på hvor du fysisk befinner deg når du møter disse mennene... Ihvertfall er du på et sted der de vet at de ikke risikerer å støte på kjæresten/kona. Sitter du f.eks på puben der forretningsreisende utenbysfra pleier å vake, så kan du høste ganske mange rare tilbud i løpet av en kveld 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå