Toya76 Skrevet 1. desember 2003 #1 Del Skrevet 1. desember 2003 Vet du hva slags pris man pleier å ta for disse smykkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. desember 2003 #2 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg hekler armbånd, og disse tar jeg rundt 300,- kr for, litt avhengig av hva slags lås jeg bruker, og om wiren er av sølv eller ikke. Og selvsagt... størrelsen/bredden på armbåndet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. desember 2003 #3 Del Skrevet 1. desember 2003 Tja, prisene varierer vel ut i fra hva slags type perler man bruker + låsen. For et sånt som dette som jeg har laget, ville jeg nok tatt ca 100 kr: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=2 Mens dette som jeg har spesielkjøpt perler til ville jeg tatt ca 150 for tror jeg: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toya76 Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2003 Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. desember 2003 #5 Del Skrevet 1. desember 2003 Tjorven, det er ALTFOR lite!!! :o Du skal jo ha litt for selve jobben også. Det tar jo tross alt tid å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. desember 2003 #6 Del Skrevet 1. desember 2003 Tjorven, det er ALTFOR lite!!! :o Du skal jo ha litt for selve jobben også. Det tar jo tross alt tid å lage. :oops: Joda, men jeg tror liksom ikke at folk vil kjøpe de tingene jeg lager til en så veldig høy pris... Men det er sikkert fordi jeg ikke har prøvd heller da.... Men det er typisk meg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 1. desember 2003 #7 Del Skrevet 1. desember 2003 Det er absolutt viktig å regne ut prisen både fra tiden det tar å lage produktet og plusse på det man bruker / kjøper inn. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #8 Del Skrevet 1. desember 2003 Tjorven, det er ALTFOR lite!!! :o Du skal jo ha litt for selve jobben også. Det tar jo tross alt tid å lage. jo, da.. men så må jo resultatet bli noe man er villig til å betalte såpass for også.. bildene til Tjorven og prisene hun oppgav tror jeg matcher bra.. ville ikke betalt så mye mer for dem.. man får jo "profesjonelle" smykker til ikke så alt for mye også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. desember 2003 #9 Del Skrevet 1. desember 2003 Mine heklede armbånd ser litt annerledes ut enn Tjorvens, og så bruker jeg andre låser. Men det er foreløpig ingen som har reagert på prisen (ca. 300,- +/-). Man får det man betaler for, og slike armbånd er vel ikke så lett å få tak i i butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #10 Del Skrevet 1. desember 2003 Man får det man betaler for og man velger bort ting som man må betale for mye for.. jeg får jo så fine smykker på glitter og arts and crafts etc.. så jeg velger heller de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 1. desember 2003 #11 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja, hver sin smak selvfølgelig. Men jeg har opplevd at mennesker jeg kjenner synes det er moro å ha ting som er laget av venner/bekjente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #12 Del Skrevet 1. desember 2003 Ja' date=' hver sin smak selvfølgelig. Men jeg har opplevd at mennesker jeg kjenner synes det er moro å ha ting som er laget av venner/bekjente [/quote'] ville jo smile pent og si takk om jeg fikk noe slikt i gave selvfølgelig.. og bruke det i ikke alt for formelle anledninger.. og jeg sier jo at jeg også kunne finne på å kjøpe det.. men ikke til 300 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. desember 2003 #13 Del Skrevet 1. desember 2003 og jeg sier jo at jeg også kunne finne på å kjøpe det.. men ikke til 300 kr.. Det er litt sånn jeg også tenker egentlig....men nå er ikke jeg av den typen som kjøper meg dyre ting heller akkurat.... Det er kanskje derfor jeg ikke ville tatt noe mer betalt for det heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #14 Del Skrevet 1. desember 2003 Det er litt sånn jeg også tenker egentlig....men nå er ikke jeg av den typen som kjøper meg dyre ting heller akkurat.... Det er kanskje derfor jeg ikke ville tatt noe mer betalt for det heller.... det er virkelig ikke meningen å "rakke ned på" smykkene dine også altså!! de er virkelig kjempefine... og det kan godt hende du finner folk som vil kjøpe dem for 300 kr.. har du få å selge kan du jo godt prise dem høyt.. for da trenger du bare noen få "virkelig villige" kjøpere.. (det blir bare ikke meg.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. desember 2003 #15 Del Skrevet 1. desember 2003 det er virkelig ikke meningen å "rakke ned på" smykkene dine også altså!! de er virkelig kjempefine... og det kan godt hende du finner folk som vil kjøpe dem for 300 kr.. har du få å selge kan du jo godt prise dem høyt.. for da trenger du bare noen få "virkelig villige" kjøpere.. (det blir bare ikke meg.. ) Neida, tok det ikke som nedrakking helle altså. Er fornøyd med smykkene mine og har fått mye skryt, men jeg ville ikke ha solgt den for en for høy sum uansett.... Har ikke hjerte til det helle lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 2. desember 2003 #16 Del Skrevet 2. desember 2003 Må forresten legge til her om smykkene mine (for å skryte litt av meg selv) at det var ei dame som har jobbet en "halv mannsalder" i gullsmedbutikk som lurte på hva slags designer/merke det var på armbåndet mitt. Veldig gøy akkurat det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #17 Del Skrevet 2. desember 2003 Tjorven: smykkene var kjempefine! Hvordan kan jeg få kjøpt dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 2. desember 2003 #18 Del Skrevet 2. desember 2003 Vil bare skyte inn at slike ting kan jo ta litt tid å lage og.... Mye av det som selges i smykkebutikker er jo masseproduksjon og får dermed et litt upersonlig preg... Sånn sett synes jeg i allefall det er flott med hjemmelagde / håndlagde smykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 2. desember 2003 #19 Del Skrevet 2. desember 2003 Tjorven: smykkene var kjempefine! Hvordan kan jeg få kjøpt dem? :oops: Mener du det? :oops: Men kjøp og salg via KG er desverre ikke tillatt... Og jeg lager heller ikke disse tingene fordi jeg vil at de skal selges! De er til privat bruk + gaver. Salg kan heller foregå via andre fora. Men hyggelig at du likte dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 2. desember 2003 #20 Del Skrevet 2. desember 2003 Go Tjorven! Se det, du. En interessert kjøper! Ikke så rart, smykkene dine er veldig fine. Jeg hadde forresten smykke-party i helgen. 15 fremmede jenter (venners venner o.l.) kom for å se. Vi var hos en venninde av meg, og jeg la alle smykkene utover et bord, med levende lys innimellom. Vi hadde det sååå koselig... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå