AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 noen som har fått dem på konto, jeg har postbanken og har ikke fått dem.
Gjest Spinell Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Du får dem ikke i dag. Skatteoppgjøret er klart i dag. Sitat skatteetaten.no: Har du penger til gode, får du normalt disse tilsendt i løpet av en til to uker etter at skatteopppgjøret er sendt ut.
La Guapa Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 har ikke fått skatteoppgjøret heller jeg....må vel vente i spenning til oktober
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #6 Skrevet 15. september 2011 Har heller ikke fått skatteoppjøret. Ganske surt at jeg må vente helt til oktober når jeg ikke hadde noen endringer. Leverte forenklet.
sebra Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 har dere som ikke har fått husket og levere boligareal hvis dere eier? Jeg glemte det helt og venta på penger i juni, så etter en stund gikk jeg inn på siden dems og så at man ikke får noen penger før man har levert det.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 ts her, jeg fikk beskjed att jeg skulle få pengene mine nå i sept.Men de er ennå ikke på kontoen,ser det er andre som har fått de.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #10 Skrevet 15. september 2011 har dere som ikke har fått husket og levere boligareal hvis dere eier? Jeg glemte det helt og venta på penger i juni, så etter en stund gikk jeg inn på siden dems og så at man ikke får noen penger før man har levert det. AB med forenklet selvangivelse uten endringer her. Jeg leier, så det kan ikke ha noe med det å gjøre. Har alltid fått pengene i juni før.
Britt Banditt Skrevet 15. september 2011 #11 Skrevet 15. september 2011 har dere som ikke har fått husket og levere boligareal hvis dere eier? Jeg glemte det helt og venta på penger i juni, så etter en stund gikk jeg inn på siden dems og så at man ikke får noen penger før man har levert det. Jeg har levert det boligareal-greiene, og har ikke fått skatteoppgjøret ennå Er tydeligvis mange som måtte vente i år..
loffen Skrevet 15. september 2011 #12 Skrevet 15. september 2011 Skatteetaten gir ikke varsel og kan ikke svare på hvilken av de fire datoene du får skatteoppgjøret ditt. Jeg synes egentlig dette er helt sykt. Det er mine penger, jeg trenger dem. Tenk om det hadde vært omvendt? 'Næ, jeg har ikke lyst til å betale skatten min nå, jeg tror jeg venter til oktober. Eller november, eller ja, en annen gang. Dere får vente og se. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå