Gå til innhold

Aldersforskjell på Sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, så jeg har bestemt meg for at jeg trenger å møte noen nye mennesker så jeg har opprettet profil på Sukker. Jeg har fått masse flotte meldinger og det har så langt vært en positiv opplevelse! :fnise:

Men, jeg er 20 år gammel (står faktisk 19 på Sukker i og med at jeg er født i -91) og blir litt paff når jeg får meldinger av menn på 30++ som ikke engang har noen god matchscore. Jeg har skrevet på profilen at jeg søker menn 20-30 år (selv om jeg syns 30 er litt gammelt) men får allikevel fra disse karene!

Hva er det de tenker med? Jeg kan bare forestille meg at de tror jeg er easy pickings, men det skal de få motbevist altså! :filer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert at du har blitt medlem der :) Fant drømmemannen der jeg!

men ja, husker hvordan det var. Var 22 og kunne på meldinger fra folk helt opp til 50.. Invitasjon til "kos og middag" på hotell bl.a. Det jeg gjorde var bare å rett å slett ikke å svare de jeg ikke fant interessante. Enkelt å greit!

• Liker 1
Skrevet

Selv jeg som er mann (littegranne eldre enn deg) får ekle meldinger fra menn på 35+

Noen tilbyr til og med penger for en helg på hotell mens de er på seminarer :redd:

Skrevet

Jeg er 33 nå, men var på nettdatingsider sist da jeg var 31, og var da menn opp til 70 år som tok kontakt. Men nesten eklere på nettby da det eksisterete i sin tid, så fikk jeg tilbud fra gutter ned i 13 års alder. Men er jo bare og overse alle de.

Skrevet

Akkurat nå er jeg glad for at jeg ikke har noe bilde på profilen min. :fnise: Føler jeg har litt mer kontroll over hvem jeg vil ta kontakt med da. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er tydeligvis heldig, får verken meldinger fra altfor unge eller altfor gamle. Og heller ingen ekle tilbud.

Bare mange hyggelige brev fra seriøse og jevngamle:)

Har bare vært der 2 uker og allerede "fått" 3 stk jeg gjerne vil gå videre med fra samme byen som meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...