Gå til innhold

Synes du øst europeiske jenter er vakre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i tyrkia og da fikk disse russiske damene mye oppmerksomhet. Synes du dem er vakre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, russiske og østeuropeiske kvinner er supervakre. Russiske damer som er pene har ofte en stolt aura og er ikke så dukkesøte som scandinavier.

Jeg er kvinne med russiske røtter. :fnise:

Skrevet

Jeg ELSKER øst-europeiske jenter. Mange av dem er så utrolig vakre. Mange av mine "favorittjenter" er fra øst-Europa. Synes også skandinaviske jenter er vakre, og synes disse to "gruppene" utgjør de peneste sånn generelt. Skandinaviske og/eller øst-europeere = ja takk.

Skrevet

Ja, akkurat som svenske, danske indiske, kenyanske, ... damer så kan de absolutt være vakre. Man finner vakre kvinner hvor som helst i verden.

Hva skjer med alle disse "syns du ... er vakre" trådene? :popcorn:

Skrevet

ja jeg er selv fra øst europa :gjeiper:

Skrevet

Ja, de er vakre.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg simpelthen digger disse trådene hvor vanlige norske KG brukere lurer på hva vi andre synes om kvinner fra andre verdensdeler eller land hvor utseendet skiller seg fra vårt.

JA - østeuropeiske jenter er MYE vakrere enn norske.

Akkurat som jenter fra Sør-Amerika banker dere ned i støvlene.

Videre er asiatiske jenter klart å foretrekke fordi de er mye snillere med oss gutta og vet hva som skal til for å sikre at hus, heim, sex og moro ivaretas på en best mulig måte.

Vi tenner like mye på annerledes utseende jenter som dere jenter tenner på annerledes snakkende gutter (ref. alle trådene om at irsk, svensk, tyrkisk eller fransk er turn-on kriterium for dere).

Eller.........................? :klo:

:ironi:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...