Brukernavn1 Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 (endret) Hei Flyttet akkurat penger fra min gamle bank til den nye og brukte "betal" funksjonen da det så ut som om overføring kun gjaldt mellom kontoene i den gamle banken. Men etter at jeg hadde betalt kom ikke pengene inn på kontoen i den nye banken og jeg finner de ikke igjen under "reserverte beløp". Er pengene mine borte? Eller er det bare treghet fra banken sin side? Hva skal jeg gjøre nå? EDIT: og før dere spør: nei, jeg brukte ikke feil kontonummer, det har jeg sjekket og dobbeltsjekket. Endret 14. september 2011 av Brukernavn1
kulu-kulu Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Det kan ta en dag eller så ,før de registreres når det er en annen bank. Om ikke det skjer,må du ringe banken din
Brukernavn1 Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2011 Det kan ta en dag eller så ,før de registreres når det er en annen bank. Om ikke det skjer,må du ringe banken din puh, takk for raskt svar. Ble litt redd for at pengene mine var borte nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå