AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Hei! Nå har deg seg slik at jeg har blitt så betatt av en mann på jobben som jeg ikke kjenner.. Har så lyst å bli kjent med han, men aner ikke om han er singel. Jeg har så lyst å være så tøff og ta kontakt, men aner ikke hvordan.... *Silje*
Månestråle** Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jeg også! Bare at han er ikke i min omgangskrets, en fremmed altså. Jeg ser han på gata rett som det er og syns han er utrolig kjekk. Men hvordan få ham til å se meg...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Dette skjedde med meg også. Fant ut at vi hadde en felles bekjent, som kunne gi meg informasjon som f.eks. sivilstatus, og som kunne presentere oss for hverandre. Nå er vi samboere :-) Så prøv å finn ut om dere har en felles bekjent. Hvis ikke, er det bare å kaste seg uti det.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Så vidt jeg vet så har vi ingen felles bekjente. Har så lyst å være TØFF og bare sende han en mail eller kanskje legge han til på facebook, men det kan bli litt pinlig om det viser seg at han er gift.. Men må jo si at situasjonen kryddrer hverdagen på jobb da. Silje.
Månestråle** Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Dette skjedde med meg også. Fant ut at vi hadde en felles bekjent, som kunne gi meg informasjon som f.eks. sivilstatus, og som kunne presentere oss for hverandre. Nå er vi samboere :-) Så prøv å finn ut om dere har en felles bekjent. Hvis ikke, er det bare å kaste seg uti det. Jeg og denne mannen har ikke felles bekjentskaper, i allefall ikke i følge facebook. Dessuten er han død-kjekk.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Månestråle: Skal vi være tøffe å ta kontakt med de?? Er jo som de sier, bare hopp i det!! Silje.
Månestråle** Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Kjenner jeg bare blir kvalm av tanken! *skrekkblandet fryd*!!!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 Samme her.. Men har såååååå lyst!!!!!
Månestråle** Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Samme her.. Men har såååååå lyst!!!!! Har du gjort sånt før?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #10 Skrevet 14. september 2011 Så hjelper det lite å spille denne sangen da...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Har du gjort sånt før? Nei har ikke det, men en gang må bli den første. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå