Gå til innhold

Å være singel i høst er noe dritt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er verst å være singel nå som høsten sniker seg inn. Nå har jeg blitt singel nylig etter 3 år i samboerskap. Nå som høsten er her så pleier de fleste kjærste par å kose seg inne i mørket med god varm drikke og film. Hva skal man finne på når man er ensom:(? Julen blir enda verre tror jeg...

Hjelper heller ikke når kg lager "Derfor elsker vi høsten" og et bildet av kjærstepar:( Måtte bare få det ut. Flere som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg. Lenge siden jeg har hatt noe på gang nå, men først i det siste (i vår tror jeg) har jeg begynt å synes det er kjipt.

Kunne du tenkt deg å møte noen eller trenger du litt mer tid? Hvordan møter du menn i såfall? Tror jeg trenger litt tips her...

Skrevet

JA! men kinodate til uken, så håper på noe bra:)

Skrevet

Ja, jeg. Lenge siden jeg har hatt noe på gang nå, men først i det siste (i vår tror jeg) har jeg begynt å synes det er kjipt.

Kunne du tenkt deg å møte noen eller trenger du litt mer tid? Hvordan møter du menn i såfall? Tror jeg trenger litt tips her...

Jeg ble singel for litt over en måned siden, men savner å ha noen. Jeg kunne tenkt meg å møte noen ja. Vet heller ikke hvor man kan møte en ok mann. Har vurdert internett, men har ikke så god erfaring med det der:(

Skrevet

JA! men kinodate til uken, så håper på noe bra:)

oh så fint. Lykke til :danser:

Skrevet

Jeg har gjort et halvhjertet forsøk på nett, Muffin26. Mye rart der. En høst-klem til dere :klemmer:

Skrevet

Jeg har gjort et halvhjertet forsøk på nett, Muffin26. Mye rart der. En høst-klem til dere :klemmer:

Uff tenkte meg det ja :tristbla: Ja ja jeg tror det er en for oss alle her i verden. Kommer nok noen til oss også :rodmer: Stor :klemmer: til deg.

• Liker 1
Skrevet

Du har vært single i bare en mnd., selv har jeg vært single 2 år og 8 mnd. :)

Så du får trøste deg med at du er i selskap med flere andre, inklusive meg.

Opp til deg selv om du vil lete etter noen eller ikke, selv har jeg vært for lite flink til det. Men så har ikke savnet meldt seg for sterkt heller, ikke før i det siste hvor jeg har tenkt på tanken å finne meg ei igjen.

Hadde ikke vært ille om det dukket opp ei ett eller annet sted etter hvert. Har nettopp flyttet til nytt sted og kanskje kommer jeg i kontakt med ei her? Tiden får vise...

Skrevet

Men hvordan leter dere? Jeg har aldri lett aktivt etter mann/forhold før, det har liksom bare ordnet seg. Nå som jeg har blitt eldre ordner det seg ikke. Og jeg vet ikke helt i hvilken ende jeg skal begynne...

Skrevet

Ja, er litt mer kjedelig å være singel på høsten. Og her gjorde jeg det først slutt med kjærsten i april, men han trygla og ba om å få meg tilbake, og jeg klarte ikke å si nei. Så dumper heller han meg på høsten.

Hvor man finner de er ikke så lett da man er mer voksen nei. For jeg er innvitert på 3 festligheter framover, men det er 2 jentefester og en jentetur på hytte. Blir dårlig med noen nye mannfolk da.

Er ellers student, og der er de fleste i yngste laget. De voksne som er der er godt gift.

Ellers må man vel melde seg inn i organisasjoner, kurs, aktiviteter hvor det er sannsynlig med en del menn. Eller nettdating, men der er det greit å være kritisk. Men har faktisk møtt flere flotte menn gjennom nettdating jeg. 2 av de er venner av meg i dag.

Skrevet

Jeg ble singel for litt over en måned siden, men savner å ha noen. Jeg kunne tenkt meg å møte noen ja. Vet heller ikke hvor man kan møte en ok mann. Har vurdert internett, men har ikke så god erfaring med det der:(

Hvilken by holder du til i da?

Skrevet (endret)

Er ikke noe særlig å være singel om høsten nei

heller ikke om våren..

og enda værre i jula..

men lete etter noen, neeeiii ikke nå.. han kan lete etter meg :sjenert: syns nå jeg

Endret av makkapakka
Skrevet

Skulle vært en date forum her på kg :fnise:

Skrevet

Hvilken by holder du til i da?

oslo hvorfor det da?

Skrevet (endret)

Så drar jeg heller ikke ut på byen. Vet seriøst ikke hvor jeg skal finne den neste hahah. Uff nå høres jeg sikkelig desp ut :fnise: Går nok over så snart sommern kommer.

Endret av muffin26
Skrevet

Så drar jeg heller ikke ut på byen. Vet seriøst ikke hvor jeg skal finne den neste hahah. Uff nå høres jeg sikkelig desp ut :fnise: Går nok over så snart sommern kommer.

Men det er lov. Ikke så lett disse manne- og deitinggreiene. Jeg syns i allefall ikke det. Også syns jeg det er fint å lese at det ikke er bare meg som har litt vanskelig med sånt akkurat nå. :klemmer:

Skrevet

Men det er lov. Ikke så lett disse manne- og deitinggreiene. Jeg syns i allefall ikke det. Også syns jeg det er fint å lese at det ikke er bare meg som har litt vanskelig med sånt akkurat nå. :klemmer:

Jeg er hvertfall i samme båt som deg :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...