AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Her om dagen var jeg på en nattklubb. Dansa med forskjellige jenter. Det gikk greit, fikk ikke ereksjon eller noe sånt. Men så dansa jeg i to sek med jenta jeg er forelska i og bare da jeg å på rumpa hennes. Hvordan ville dere reagert til dette? Kan hende jeg bare misforsto men virket som at hun muligens unngikk meg etter dette
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Altså den var hard, regner med at hun kjente den..
Gjest otrivin Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Jeg blir litt sånn.. "eh...?" hvis gutter får boner SÅ lett Det er jo litt smigrende, men veldig awkward etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Jeg blir litt sånn.. "eh...?" hvis gutter får boner SÅ lett Det er jo litt smigrende, men veldig awkward etterpå. Også det jeg regnet med :/ Altså hadde dansa med flere jenter før det uten noe problem. Men da jeg gjorde det med henne kunne jeg bare kjenne at det kriblet i hele kroppen, og var egentlig bare MYE deiligere enn resten.. Er som sagt også følelser inne i bildet her.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Ett velkjent problem. Jeg får alltid ereksjon når jeg danser med en jente enten jeg vil eller ikke. Hva syntes egentlig damer om det? Junior følger sine egne lover og regler, bryr seg ikke om hva som sømmer seg eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Hvordan jeg hadde reagert kommer an på fyren. Er det en fyr jeg liker litt, så blir jeg bare smigret. Men er det en innåpsliten fyr jeg prøver å bli kvitt, så synes jeg det er ekkelt. Tror du at hun kan like deg litt og? 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Tror du at hun kan like deg litt og? Vet ikke helt. Det som er svært frustrerende, hun sender ut SVÆRT blandede signaler..
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 Vet ikke helt. Det som er svært frustrerende, hun sender ut SVÆRT blandede signaler.. Fortell oss om de blandede signalene da, vi kjenner det sikkert igjen.
Lulu21 Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Hvordan jeg hadde reagert kommer an på fyren. Er det en fyr jeg liker litt, så blir jeg bare smigret. Men er det en innåpsliten fyr jeg prøver å bli kvitt, så synes jeg det er ekkelt. Signerer denne.. 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #10 Skrevet 14. september 2011 Fortell oss om de blandede signalene da, vi kjenner det sikkert igjen. Nei altså. Noen ganger så ser hun på meg hele tiden ogsånn. Andre ganger virker så virker hun bare ikke så keen på å snakke. Andre ganger virker hun svært interessert og føler ut som at vi har god kjemi. Andre ganger igjen, så ser hun ikke på meg på samme måte. Er vanskelig å forklare. Utifra blikk og kroppspråk så virker det som at hun vil ha meg. Men allikevel, en annen dag så virker hun bare avvisende og kald. Kanskje det bare fordi jeg er noe sjenert, og ikke tør helt å være så frempå? At hun derfor tenker at jeg er en dust eller noe som ikke tar tegnene? Uansett hva det er, så har det negative(selv om det kanskje ikke er så negativt) mye større virkning enn positive sifnaler
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Hvordan er du rundt henne da? Viser du alltid interesse, eller lar du henne jakte litt?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #12 Skrevet 14. september 2011 Hvordan er du rundt henne da? Viser du alltid interesse, eller lar du henne jakte litt? Jeg prøver å la henne jakte litt. Har når jeg tenker over det virket en del avvisende i det siste. Problemet er at begge vi to er noe sjenerte fra naturen av.. Når jeg tenker meg om så har jeg muligens oppført meg som henne. Alt går i stå(ikke bokstavelig talt ^^) når jeg er rundt henne, og klarer som oftest ikke å finne på noe fornuftig å si...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 Hvordan er du rundt henne da? Viser du alltid interesse, eller lar du henne jakte litt? Jeg prøver å la henne jakte litt. Har når jeg tenker over det virket en del avvisende i det siste. Problemet er at begge vi to er noe sjenerte fra naturen av.. Når jeg tenker meg om så har jeg muligens oppført meg som henne. Alt går i stå(ikke bokstavelig talt ^^) når jeg er rundt henne, og klarer som oftest ikke å finne på noe fornuftig å si...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 awww, så søtt Jeg tror du bare må hoppe i det. Be henne med ut eller noe?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #15 Skrevet 14. september 2011 awww, så søtt Jeg tror du bare må hoppe i det. Be henne med ut eller noe? Inviterte henne på en fest. Hadde gledet meg hele dagen, og hadde bare trent for å prøve å tenke på noe annet. Desverre spiste jeg ikke noe særlig da. Hadde ikke tenkt å drikke så mye, men siden hun ikke kom og jeg ikke klarte å få kontakt, så drakk jeg nok litt for mye. Og da jeg fikk kontakt, og jeg møttes var jeg, for å si det sånn... dritings. Angrer på det den dagen idag, så mye fint kunne skjedd, men jeg ødela alt. (Tåler ganske mye alkohol, men denne dagen gjorde jeg ikke det desverre)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #16 Skrevet 14. september 2011 Vet heller ikke helt hvordan jeg skal gå frem, for å snakke skikkelig med henne
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #17 Skrevet 14. september 2011 Vet heller ikke helt hvordan jeg skal gå frem, for å snakke skikkelig med henne Legg henne til på fjesboka og begynn å snakk litt der? Litt lettere å komme i kontakt da kanskje?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #18 Skrevet 14. september 2011 Legg henne til på fjesboka og begynn å snakk litt der? Litt lettere å komme i kontakt da kanskje? Har henne på den berømte fjesboka Har kjent henne en god stund, før jeg forelsket meg.. Uansett så er jeg bare så redd for å ødelegge alt, at jeg også ikke helt tør å snakke med henne på face. Har gjort det før, så skjønner egentlig ikke helt problemet. Får vel bare hoppe i det og satse. Kan jeg evt. poke henne eller hvertfall like profilbildet?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #19 Skrevet 14. september 2011 jeg ville ikke ha poket. heller ikke begynt å like før du har pratet med henne osv.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #20 Skrevet 14. september 2011 jeg ville ikke ha poket. heller ikke begynt å like før du har pratet med henne osv. Da er det som jeg trodde da Burde kanskje enten snakke litt til med henne IRL, eller etter eller under en facebook samtale, like profilbildet hennes? Hehe, ser at denne tråden har skiftet emne rimelig fort ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå