Gå til innhold

Hvordan kapre en på jobb som man sjelden ser og som ikke har facebook engang

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ja nå har jeg dette problemet da. Er kjeeempetiltrukket av en på jobben men han er nesten aldri på jobb samtidig med meg, og av og til i heisen om jeg treffer han der så føler jeg nesten at han flørter men er ikke helt sikker, tingen er at jeg vil ha han, men aner ikke hvordan jeg skal gripe det an. Blir som en tullete jentunge når jeg ser han og dette er så flaut i en alder av 29. Hva skal jeg gjøre? Tips pleaase?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Hei, jeg heter Betty. Har du lyst til å ta en kaffe en dag?"

Hvordan er lett.

Det er gjennomføringen som er vanskelig. :)

Endret av Herr Langbein
  • Liker 7
Skrevet

Ja nå har jeg dette problemet da. Er kjeeempetiltrukket av en på jobben men han er nesten aldri på jobb samtidig med meg, og av og til i heisen om jeg treffer han der så føler jeg nesten at han flørter men er ikke helt sikker, tingen er at jeg vil ha han, men aner ikke hvordan jeg skal gripe det an. Blir som en tullete jentunge når jeg ser han og dette er så flaut i en alder av 29. Hva skal jeg gjøre? Tips pleaase?

Kremt. Hvor jobber du hen?

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Kremt. Hvor jobber du hen?

Det spiller ingen rolle. det sier jeg ikke

Gjest BettyBoop28
Skrevet

"Hei, jeg heter Betty. Har du lyst til å ta en kaffe en dag?"

Hvordan er lett.

Det er gjennomføringen som er vanskelig. :)

Tenk om han ikke liker meg da?

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Tenk om han ikke liker meg da?

Er risikoen det ;) Bare begynn å prat med han :)

Lykke til :)

Skrevet

Eller benytte anledingen på julebordet? :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Eller benytte anledingen på julebordet? :)

Han pleier ikke være med på julebordet

• 2 uker senere...
Skrevet

Snakker dere sammen i heisen? Sånn småprat? Vet du hva han heter, sivilstatus og slikt, eller jobber han i en annen avdeling på jobben?

Kan vel være lurt å vite sivilstatus først og litt om han, men det kan også være lurt å kjøre rett på med det Herr Langbein foreslår. Da vil han bli overrasket, men også sjarmert over at du tør ta kontakt. Skal ikke se bort ifra at det blir en kaffe på deg da (med mindre han allerede er opptatt ev. homofil).

Forelskelse kan gjøre enhver smårar, uavhengig om man er 14, 29 eller 59. Husk å puste og senke skuldrene, og smil masse! :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

Snakker dere sammen i heisen? Sånn småprat? Vet du hva han heter, sivilstatus og slikt, eller jobber han i en annen avdeling på jobben?

Kan vel være lurt å vite sivilstatus først og litt om han, men det kan også være lurt å kjøre rett på med det Herr Langbein foreslår. Da vil han bli overrasket, men også sjarmert over at du tør ta kontakt. Skal ikke se bort ifra at det blir en kaffe på deg da (med mindre han allerede er opptatt ev. homofil).

Forelskelse kan gjøre enhver smårar, uavhengig om man er 14, 29 eller 59. Husk å puste og senke skuldrene, og smil masse! :)

Har småpratet litt, men nå har jeg ikke sett han på over en mnd:( Vet hva han heter ja, men aner ingenting om sivilstatus. Han jobber på huset og er på samme avd. av og til.

Og hvordan spørre om sivilstatus uten at han vet hvorfor jeg vil vite det?

Endret av BettyBoop28
Skrevet

Har småpratet litt, men nå har jeg ikke sett han på over en mnd:( Vet hva han heter ja, men aner ingenting om sivilstatus. Han jobber på huset og er på samme avd. av og til.

Og hvordan spørre om sivilstatus uten at han vet hvorfor jeg vil vite det?

hmmm... den er vanskelig. Eneste måten jeg kan komme på er å fortsette å småprate, kanskje spørre hvor i byen han bor, om han bor i leilighet, spørre om leiligheten er stor og hvis den er passe stor kan du jo si at det må være deilig å ha så mye plass helt for seg selv, "eller bor du kanskje sammen med kjæresten din?", ev. "godt du bor alene i alle fall, på den lille plassen (hvis han bor trangt)" og le litt hjertelig etterpå. Kan være vanskelig å få en slik samtale til å gli naturlig, i alle fall hvis du bare har et minutt på deg i heisen, men det er mulig.

Krysser fingrene og heier på deg, Betty! :danser:

Håper du ser ham snart, i alle fall. Det verste (og beste) med å være forelsket er at man hele tiden går rundt og håper at man treffer på den man er forelsket i, men når man først møtes, så låser jo alt seg :gjeiper:

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Slapp av Betty. Facebook er ikke et nødvendig verktøy for at søt musikk skal oppstå. Facebook er, i følge KG, snarere roten til alt vondt.

Om han ikke liker deg? Kjære deg, alle vet jo at når du bare tenker lenge nok på ham og hvordan dere kommer til å få det så er det klart at han liker deg....... :sarkasme:

Seriøst: Du må huske én ting - brutale/frekke avvisninger av person av motsatt kjønn er godkjent kvinneatferd, ikke manneatferd. Det værste som kan skje deg er at han, på mest mulig skånsom, høflig og godt mulig tydelig måte vil fortelle deg at han synes du virker som en søt og hyggelig dame men han er ikke interessert i deg på en "sånn" måte. Selvsagt kan du tilte, klapse til ham og hudflette ham verbalt for at han ikke ser på deg som sin utkårede, det er også godkjent kvinneatferd, eller du kan svelge nederlaget, gå bananas i åtte ti skobutikker, kjøpe fire kilo smågodt, leie et dusin romantiske sippekomedier på DVD og rett og slett ha en fortreffelig helg :glare:

Skulle han derimot - mot formodning - avvise deg på en, for deg , frekk måte så vet du at du har med en drittsekk/player å gjøre og de er ikke noe å samle på uansett. Med unntak av å kunne snakke dem ned til varme helvete over hvitvinsglassene sammen med venninnene på neste treff. Sånne menn burde vært fengslet, straffet og bla bla bla.

Det beste som kan skje er at han responderer positivt og dermed har du booka en date.

Pst! Håper du tør å ta initiativet da, det er en forutsetning, og jeg ønsker deg lykke til - seriøst :smilyblomst:

Som du ser, leser og helt sikkert skjønner; omtrent vinn-vinn (for deg) uansett. Go for it girl ;)

Endret av Gorgonzola
  • Liker 3
Skrevet

Er det krise om det skinner gjennom at du er interessert?

Dessuten vil det faktisk være mer unormalt om en kvinne ikke krafser og spør seg gjennom hele føkkings privatlivet:

-Hvor mye tjener du?

-Har du barn?

Svak uinteressert hoderisting.

-Nei?

-Men du er gift?

-Neeei...

-Ikke?

-Er du homo, eller?

Oppgitt hoderisting.

-Nehei?

-Hva er gærn't med deg, ettersom du er singel, da?

Ser ut som et levende spørsmålstegn med blikk som flakker etter nærmeste nødutgang.

-Sliter du psykisk, ellerno`?

[...]

• Liker 2
Skrevet

Facebook er ikke et nødvendig verktøy for at søt musikk skal oppstå. Facebook er, i følge KG, snarere roten til alt vondt.

Dette tror jeg på.

Skrevet

Er det krise om det skinner gjennom at du er interessert?

Dessuten vil det faktisk være mer unormalt om en kvinne ikke krafser og spør seg gjennom hele føkkings privatlivet:

-Hvor mye tjener du?

-Har du barn?

Svak uinteressert hoderisting.

-Nei?

-Men du er gift?

-Neeei...

-Ikke?

-Er du homo, eller?

Oppgitt hoderisting.

-Nehei?

-Hva er gærn't med deg, ettersom du er singel, da?

Ser ut som et levende spørsmålstegn med blikk som flakker etter nærmeste nødutgang.

-Sliter du psykisk, ellerno`?

[...]

hehe Kan ikke annet enn å le her :ler:

Skrevet

Det gjør ikke jeg.

Klart det kan bli mye surr med facebook. Sier seg selv.

Skrevet

Og han var singel helt sikkert sa du, BB? At han er så skjeldent å se kan jo tyde på at han er en helt annen plass og tar vare på sin familie. I såfall er det en bra ting og du bør glemme hele tilnærmingsprosessen - syns jeg. :)

• Liker 1
Skrevet

Og han var singel helt sikkert sa du, BB? At han er så skjeldent å se kan jo tyde på at han er en helt annen plass og tar vare på sin familie. I såfall er det en bra ting og du bør glemme hele tilnærmingsprosessen - syns jeg. :)

TS skrevet at hun ikke kjenner til hans sivilstatus.

Hvis jeg har forstått det riktig, så arbeider Betty på en stor arbeidsplass med flere avdelinger. Jeg vil tippe at han ikke arbeider/"hører til" på samme avdeling på Betty, men innimellom kommer innom i arbeidsøyemed, og noen ganger møter hun ham også i heisen.

At TS ikke ser ham så ofte kan jo f.eks. ha noe med å gjøre at han ikke har vært innom TS' avdeling på lenge og at de ikke har brukt heise samtidig, og jeg tror ikke vi skal knytte det opp mot sivilstatus.

:)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...