MissBradshaw Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Tittelen sier seg selv. Men jeg kan komme med et eksempel. Jeg har begynt å date en fyr. Forrige helg skulle vi ut og spist på restaurant. Ingen superfin restaurant men min mening er kanskje at man har på seg en ålreit skjorte/jeans når man skal ut. Ikke dress men se ordentlig ut. Vi skulle møtes utenfor restauranten og jeg ble litt overrasket når jeg så hva slags t-skjorte han hadde på seg. En hvit konsert t-skjorte med et stort bilde av bandet U2 på forsiden og konsertdatoene fra 2005 på baksiden. Han hadde ikke med seg noen jakke. Jeg må innrømme at jeg ble litt flau. Å ha på seg t-skjorte er en ting men kanskje uten at det står noe på den. Hva synes dere? Noen andre som har vært borti å være litt flau over noe en date har hatt på seg?
womenwomen Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Tittelen sier seg selv. Men jeg kan komme med et eksempel. Jeg har begynt å date en fyr. Forrige helg skulle vi ut og spist på restaurant. Ingen superfin restaurant men min mening er kanskje at man har på seg en ålreit skjorte/jeans når man skal ut. Ikke dress men se ordentlig ut. Vi skulle møtes utenfor restauranten og jeg ble litt overrasket når jeg så hva slags t-skjorte han hadde på seg. En hvit konsert t-skjorte med et stort bilde av bandet U2 på forsiden og konsertdatoene fra 2005 på baksiden. Han hadde ikke med seg noen jakke. Jeg må innrømme at jeg ble litt flau. Å ha på seg t-skjorte er en ting men kanskje uten at det står noe på den. Hva synes dere? Noen andre som har vært borti å være litt flau over noe en date har hatt på seg? Syns det er mer flaut å lese at DU blir flau over små bagateller som at daten din har på seg en t shorte med u2 bilde.Hva i all verden gjør det? Du kan ikke være mye begeistret for daten din,når du henger deg opp i sånne små bagateller.Hva er vitsen med å date han i det hele tatt da ? Du er jo mer opptatt av klærne han kommer antrukket i ,enn av HAN som menneske. Jeg er utrolig glad for at jeg ikke bryr meg om små bagateller.Sånt skal da ikke få ødelegge en date.Han vil nok merke det på stemningen,at det er noe du ikke er helt fornøyd med.Enkelte damer er bare for overfladiske,pirkete og detaljfixerte.Høres utrolig slitsom ut å date slike damer. Glad jeg ikke er sånn selv: ) 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Har to venninner som var på "date" med samme fyr (ikke samtidig så klart), og begge to klaget over de slitte, gamle joggeskoene han hadde på seg. Jeg møtte ham også en gang, og skoene var virkelig fæle. Skitne og utslitte, og nesten for ille til å trene i.
makkapakka Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Jeg skulle på date med en som hadde jobbet hele kvelden i bar, skulle bare innom å skifte klær før vi gikk til en nattklubb, og tok på seg en t-skjorte utpå t-skjorta han hadde gått med hele kvelden. (det var mer en svett mann med to t-skjorter..ehhh) 1
Gjest otrivin Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Jeg syns gutter med reklametskjorter som bruker de i sosiale sammenhenger (jobb, hjemme, tur med hund osv teller ikke) er harry. Så da ville jeg blitt flau. Kanskje konserttskjorter også? Men in the end har det ikke så mye å si da Kommer an på stilen også.
CCL Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Syv retters middag, du har på deg sort cocktail og daten din tropper opp i... Tøybukse, utvasket t-skjorte og en ukes skjegg.
chr1989 Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Holder med deg ja=) putt en jakke over da i alle fall
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 Og jeg trodde jeg var utseendefiksert og overfladisk!!? Jeg dater en fyr nå (møtt på nettet, hatt 2-3 dater). Selv er jeg veldig opptatt av hva jeg har på meg. Stiller alltid nydusjet, pent sminket, fikset håret og gjennomtenkte klær. Fine og sexy klær, men ikke så utfordrende at det blir harry/billig. Hakket under by-antrekk liksom. Første gangen stilte jeg i jeans og en pen t-skjorte/topp med åpen rygg. Men hva han har på seg driter jeg i, så lenge han er relativt nydusjet og ikke ser ekstremt slask ut! Skoene la jeg ikke merke til engang! Han hadde veldig avslappa stil, la virkelig ikke merke til trykket på t-skjorten. Den dagen jeg begynner å bli så kritisk til hva han jeg dater har på seg skal jeg ta en rundtur med meg selv! Snakk om å henge seg opp i detaljer... MVH Jente 23. 1
Nikka88 Skrevet 17. september 2011 #9 Skrevet 17. september 2011 Jeg må si at jeg tenker ikke på hva daten min har på seg. Men som jente liker jeg selv å pynte meg for gutten. Det betyr rett og slett at jeg er interessert og at jeg vil at han skal legge merke til meg.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #11 Skrevet 17. september 2011 Visste ikke at det er så formelt når man går ut og spiser nåtildags, for jeg går ikke mye ut og spiser. Men har man ikke på seg litt uformelle klær, bare at man kan se litt sexy ut, hvis man vil? Det er sikkert en del som kan gå på byen i t-skjorter med bandnavn. Så hvis ikke restauranten er veldig fin og stiv, skulle vel det gå greit. 1
Gjest Nanette Skrevet 17. september 2011 #12 Skrevet 17. september 2011 Kommer helt an på hvordan fyren er ellers. Er han en vakker mann og jeg er betatt, så ser jeg nok ikke de slitte skoene eller den harry tskjorta, men de vakre øynene hans, det flotte håret, den glødende huden, den vakre stemmen osv osv. 1
LeaMichele Skrevet 17. september 2011 #13 Skrevet 17. september 2011 Tittelen sier seg selv. Men jeg kan komme med et eksempel. Jeg har begynt å date en fyr. Forrige helg skulle vi ut og spist på restaurant. Ingen superfin restaurant men min mening er kanskje at man har på seg en ålreit skjorte/jeans når man skal ut. Ikke dress men se ordentlig ut. Vi skulle møtes utenfor restauranten og jeg ble litt overrasket når jeg så hva slags t-skjorte han hadde på seg. En hvit konsert t-skjorte med et stort bilde av bandet U2 på forsiden og konsertdatoene fra 2005 på baksiden. Han hadde ikke med seg noen jakke. Jeg må innrømme at jeg ble litt flau. Å ha på seg t-skjorte er en ting men kanskje uten at det står noe på den. Hva synes dere? Noen andre som har vært borti å være litt flau over noe en date har hatt på seg? samboeren min har kun konsert t-skjorter, og slike morsomme med sitater osv. må jo innrømme jeg skulle helst sett at han gikk i andre klær, men er da ikke no mindre glad i han fordet. og ihvertfall ikke flau for å gå ved siden av han ute... 1
rrakel Skrevet 18. september 2011 #14 Skrevet 18. september 2011 Uhm, har egentlig ingen spesielle preferanser... Annet enn å kanskje ha en grei stil, at det du har på deg til en viss grad matcher, er forholdsvis rent og i alle fall ikke direkte upassende for anledningen. Men kan dog nevne at jeg synes mange av det motsatte kjønn er dårlig på å finne bukser som passer dem. Vil ikke ha gutter i tighte jeans, men veeldig mange har olabukser som sitter alt for løst, er litt lange/fillete i bunnen og alt for slitt. Jeg forventer ikke noen enorm fashioninteresse fra makens side (er ikke noen moteløve selv heller), men gode bukser som sitter bra er virkelig en investering.
Colargol Skrevet 18. september 2011 #15 Skrevet 18. september 2011 Kunne spart meg for hvite t-skjorter og akkurat U2, men ellers -om det ikke var en veldig flott restaurant så hadde jeg vel ikke brydd meg. Kanskje han trodde daten var "casual" og dermed ikke tenkte mer over det enn at han skulle være seg selv og se ordentlig ut/velstelt ut? Og konsert t-skjorter er ganske så vanlige, han ønsker å vise frem hva han liker og dermed kanskje også litt "hvem han er" -er det så gæærnt? Om du ønsker dresscode på date så må du nesten si fra, eller så er han kanskje ikke rette typen for deg? Det mest idiotiske du kan gjøre er iallefall å prøve å forandre ham -DET er mangel på respekt det.
Leya Skrevet 18. september 2011 #16 Skrevet 18. september 2011 Jeg tror ikke jeg hadde blitt flau, men det er unektelig hyggelig at daten har kledd seg skikkelig.
MissBradshaw Skrevet 18. september 2011 Forfatter #17 Skrevet 18. september 2011 Litt delte meninger her, ser jeg. Det var faktisk en litt finere restaurant vi spiste middag på. Og det var han fullt klar over. Jeg har aldri vært opphengt i hva gutter har på seg. Men neste gang vi skulle ut og spise middag, sammen med et par av vennene mine, så tok han på seg jeans og skjorte. Bra! MEN......med svarte tøysko med avtrykk av hodeskaller. Hvilken 30år gammel mann går det sånne sko?
gardin Skrevet 19. september 2011 #18 Skrevet 19. september 2011 Min date stilte opp i en tskjorte med teksten: I think - therefore I am single Sjarmerende. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå