AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #21 Skrevet 15. september 2011 At h*n postet "JA " på sin egen tråd rett etter h*n har skrevet det:p Det gjør ikke det, kjære deg. Se på antall innlegg.. Når man huker av for AB blir man samme bruker som de andre som bruker AB. Hvis du går inn på AB sin profil så ser du at det bare er en AB og at den har samme antall innlegg hele tiden. Du har ikke avslørt noe sensasjonellt her altså. 1
Tempus Fugit Skrevet 15. september 2011 #22 Skrevet 15. september 2011 (endret) Jeg har truffet en same jente som var veldig fin. Søt liten sak som og hadde skikkelig humor med glimt i øyet. Skulle gjerne tatt henne med for litt da jeg var singel. EDIT: Jeg har sett mange fine samer utenom henne og, men hun er en av de få som jeg har snakket med over en lenger tid. Endret 15. september 2011 av Tempus Fugit
Stefan Skrevet 15. september 2011 #23 Skrevet 15. september 2011 Ikke spesielt hverken den ene eller andre veien.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. september 2011 #24 Skrevet 15. september 2011 Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til disse. Ms. Raggsokk, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå