AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Noen som vet om man kan få innlemmet studiepoeng fra NKF i en grad fra universitetet på noe vis?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Ok. Hva med studiepoeng fra NKI?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Ok. Hva med studiepoeng fra NKI? NKI er det dårligste alternativet. Der er du kun tilknyttet NKI, og ingenting annet. På toppen av det hele har de sitt eget forlag hvor de trykker opp sine egne bøker. Pensumet er i mange fag mangelfullt i forhold til de bøkene vanlige skoler bruker. NKS er bare en videreformidler av fag for fjernundervisning, og en blir tilknyttet faktiske skoler, og får vitnemål fra skolene, og ikke av NKS.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Det kan så være. Men jeg trenger raske studiepoeng (15). Spiller ingen rolle i hva og hvor så lenge jeg får dem innlemmet i en fritt sammensatt bachelorgrad fra UiO...
Glitnir Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Det kan så være. Men jeg trenger raske studiepoeng (15). Spiller ingen rolle i hva og hvor så lenge jeg får dem innlemmet i en fritt sammensatt bachelorgrad fra UiO... Det enkleste er vel å melde seg opp på UiO... Men har du ikke gjort det til nå, så blir det vel først til våren. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Det enkleste er vel å melde seg opp på UiO... Men har du ikke gjort det til nå, så blir det vel først til våren. Det var vel strengt tatt ikke et svar på mitt spørsmål? Til våren blir for sent gitt...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 Ntnu? Fikk inlemmet stp fra uio der i alle fall. Men da må du være rask, er 23 timer til fristen går ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå