Janis Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Vi har forlovelse ringer i gull, helt enkle. Jeg/ vi ønsker heller ikke ringer med diamant eller sten. Vi tenker å bare pusse på de vi har, og evnt gravere inn noe. Og sette de på i kriken igjen. Hva gjør dere? Synes ikke vi kan legge fra oss de ringene vi har, for så å kjøpe nye. Når har dere kjolen i hus og klar? Hvor lenge før dagen?
Lyra Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Vi gjør det samme som dere. Kjolen har jeg hatt i hus ett år allerede :gjeiper:
Gjest Doh Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Vi kjøper nye gifteringer da jeg har en enstens diamantring som forlovelsesring mens samboeren min ikke har noen. Men tror det er like vanlig å gjøre slik som dere gjør. Kjolen bestilte jeg i begynnelsen av august, den skal komme i desember. Bryllupet er i februar. Litt i siste liten, men ble jo forlova 1,5 mnd før det så hadde ikke mulighet til å handle før
Gjest Solstråla88 Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Vi skal pusse ned ringene våre vi og. Kjolen har jeg hatt i hus siden februar. Ble ferdig med omtrendt hele antrekket da:P Men hvis du ikke har kjøpt kjole, og hvis du har litt stramt budsjett, kan det lønne seg og kjøpe undet salget:) Mye fint til liten penge
Kesam Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 Vi har også helt enkle ringer, som vi skal pusse og sette på i kirken igjen. Har gravert inn forlovelsesdato fra før, og nå vil vi ha giftedato i. Mannen mener egentlig at vi ikke skal pusse ringene, fordi alle ripene er sjarmerende... :gjeiper: Kjole er jeg ikke i nærheten av å ha ennå. Var rundt med mamma og tittet forrige lørdag, men falt ikke for noen! Er bare bløtkaker og sateng overalt og det er ikke min stil. Vil ha en enkel kjole uten for mye dilldall. Noen som har noen forslag til hvor jeg finner det? Butikker eller nettsider.
Gjest Doh Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 Vi har også helt enkle ringer, som vi skal pusse og sette på i kirken igjen. Har gravert inn forlovelsesdato fra før, og nå vil vi ha giftedato i. Mannen mener egentlig at vi ikke skal pusse ringene, fordi alle ripene er sjarmerende... :gjeiper: Kjole er jeg ikke i nærheten av å ha ennå. Var rundt med mamma og tittet forrige lørdag, men falt ikke for noen! Er bare bløtkaker og sateng overalt og det er ikke min stil. Vil ha en enkel kjole uten for mye dilldall. Noen som har noen forslag til hvor jeg finner det? Butikker eller nettsider. Mori Lee Voyage har mange pene og enkle kjoler hvertfall
bobbi Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Vi har forlovelse ringer i gull, helt enkle. Jeg/ vi ønsker heller ikke ringer med diamant eller sten. Vi tenker å bare pusse på de vi har, og evnt gravere inn noe. Og sette de på i kriken igjen. Hva gjør dere? Synes ikke vi kan legge fra oss de ringene vi har, for så å kjøpe nye. Når har dere kjolen i hus og klar? Hvor lenge før dagen? Vi skal også pusse opp, og gravere forlovelses ringene våre til bryllups dagen. Ser ikke poenget med å bare legge bort den ene(som er så dyr og fin)og til min synes jeg det ikke passer å ha en ekstra til, uansett om den hadde vært helt enkel. For mannen er det uaktuelt med to ringer - mannen har jo aldri brukt ring i hele sitt liv så jeg synes det er koseligst og mest fornuftig å beholde de man har dersom man ønsker det Vi skal også sette de på på nytt under vielsen, har kjøpt nydelig eske og greier Helt bortkasta med nye ringer hvis man er fornøyd med de man har...spør du meg, de blir jo som nye etter polering omtrent Ang. kjolen har jeg akkurat fått min i hus, er over 7 mnd til bryllupet( )noen synes kanskje jeg er tidlig ute, men ville ha drømmekjolen "sikret" og tid til eventuelle justeringer eller bytter. Også praktisk å spre utgiftene litt utover, for oss ihvertfall. Men er man ute etter en billig kjole og har is i magen, selger de jo 2011 modellene veldig billig mot slutten av året.....hvem ser vel forskjell på en 2011 og 2012 brudekjole, så fremst man ikke har Posh som gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå