Spent brud Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 1. Hvor får jeg kjøpt metervare som er vanntett. Skal lage nytt trekk til hundesengen :-) Og helst i Sandnes/Stavangerområdet 2. Hvor får jeg kjøpt huskelister til å henge på veggen? Skal brukes til å notere ned handleliste osv.
Gjest Spinell Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jeg ser de har regntøystoff på Stoff og stil. Ellers har jeg sett voksduk i metervis på Princess.
Sugerøret Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 (endret) hmm slike ting kan jo lett ødelegges av klør. Jeg har tisselaken fra Jysk akkurat nå som underlag under mat/vannskål.DET funker flott! Vanntett til seng ? Blir ikke det vel klamt for hunden? Bare tenker høyt her,må kansje tenke vanntett OG pustendes? http://www.alexi.no/tisselaken-bed-protector.html fant ikke tisselaken når jeg søkte på Jysk desverre..Ikke oppdatert webside.. Endret 14. september 2011 av Kårky
Spent brud Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2011 Bumper litt på denne tråden og legger til noen spørsmål 1. Kan noen komme med linker til hjemmesider som selger dorullholder og tørkepapirholder?? Har sett de på IKEA, men liker ikke de. 2. Hvor får jeg kjøpt huskelister til å henge på veggen? Skal brukes til å notere ned handleliste osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå