Gå til innhold

Lord give me strenght

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal innta 56 shaker på 2 uker, som forberedelse til slankeoperasjon. Det smaker helt ille, jeg har tatt to nå i dag, og sliter med brekninger og kvalme. Men, jeg SKAL klare det! Har både sjokolade, vanilje, jordbær og bringebærsmak, både Allevo, Noka, herballife og cambridge. Alle er like ille...

give me strenght sier jeg bare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette klarer du fint!

Tenk at det er starten på en stor forandring i livet ditt, nemlig operasjon og vektnedgang. Etter et par dager venner du deg til shakene og da blir det enklere å drikke dem. Ta det som en mental test før operasjon, og tenk at etter operasjon må du jo være like streng med å innta riktig mat til riktig tid :)

14 dager, det er alt! :)

Skrevet

Ja, det er bare 14 dager av resten va mitt liv- jeg SKAL klare dette, failure is not an option!

Men, blir shakene virkelig bedre etter noen dager? Da blir jeg jammen glad! Det er et slit å få de ned nå, virkelig, så om det stemmer så blir jeg hoppende glad!

Er veldig motivert, trener på treningstudio, og skal klare denne shakedietten. Gleder meg sånn til operasjonen, og ingenting skal få ødelegge dette. Men, jeg er redd for disse 14 dagene, når shaken er så vanskelig å få ned....

Tusen takk for støtten i allefall, det funker litt!

TS

Skrevet (endret)
:natti: Endret av **tiilii**
Skrevet

Smaken blir kanskje ikke bedre, men du venner deg til å bare få dem ned. Er vel litt som tran, når man først er vant med å bare svelge det så går det lettere ned så fort man bare holder pusten og finner teknikken ;)

Skrevet

Cambridge med vann, resten med melk. Følger anvisningene på pakken.

TS

Skrevet

Cambridge med vann, resten med melk. Følger anvisningene på pakken.

TS

Ja, da er det vel bare å bite tennene sammen og venne seg til smaken...Lykke til med operasjonen!

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...