NullHull Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Ok, dette må jo bare være den kuleste reklamen for tiden! Ikke at jeg er noen stor Clooney-fan, men det er så deilig å se dette drømme-scenariet om og om igjen! 6
Suzy Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 (endret) Den er morsom! Og jeg syns dama som spiller med er helt suveren - hun ser i sannhet alldeles lamslått ut Endret 14. september 2011 av Suzy 3
Britt Banditt Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Haha, jeg digger også den reklamen
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Overraskende kul! Den vinner nok nesten garantert en sånn reklameaward til neste år 2
Namine Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 hehe, ja, jeg også digger den reklama. :gjeiper:
Vulpes Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Jeg dør litt av misunnelse hver gang jeg ser den reklamen 1
challenger Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 Jøss, lurer på hva(eller skal vi heller si hvor mye) som fikk han til å stille opp på en norsk reklame?? Men artig reklame da:)
lille-lure Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 hadde tatt han for en snickers.! 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #10 Skrevet 14. september 2011 Ok, dette må jo bare være den kuleste reklamen for tiden! Ikke at jeg er noen stor Clooney-fan, men det er så deilig å se dette drømme-scenariet om og om igjen! Hva er galt med å bo i Lillestrøm? 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Jøss, lurer på hva(eller skal vi heller si hvor mye) som fikk han til å stille opp på en norsk reklame?? Men artig reklame da:) Kanskje han har norske aner?
Vulpes Skrevet 14. september 2011 #12 Skrevet 14. september 2011 Hva er galt med å bo i Lillestrøm? Hvordan tolker du reklamen siden du stiller dette spørsmålet? Kan ikke se at reklamen mener det er noe galt med å bo i Lillestrøm. Dama ser bare sjokkert ut fordi hele situasjonen er ganske så bisarr, ikke fordi han har funnet et hus som ligger i Lillestrøm. 10
Gjest boblebrus Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 hahaha! Jeg hadde faktisk ikke sett denne reklamen før, men jeg synes den var kjempemorsom!
Britt Banditt Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 Tolka det som at det var hennes drøm å bo i Lillestrøm jeg da. 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #15 Skrevet 14. september 2011 Hvordan tolker du reklamen siden du stiller dette spørsmålet? Kan ikke se at reklamen mener det er noe galt med å bo i Lillestrøm. Dama ser bare sjokkert ut fordi hele situasjonen er ganske så bisarr, ikke fordi han har funnet et hus som ligger i Lillestrøm. Hvis du ser på alle kommentarene under filmsnutten, så ser du det...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #16 Skrevet 14. september 2011 Hvis du ser på alle kommentarene under filmsnutten, så ser du det... Hæ?
NullHull Skrevet 14. september 2011 Forfatter #17 Skrevet 14. september 2011 Jøss, lurer på hva(eller skal vi heller si hvor mye) som fikk han til å stille opp på en norsk reklame?? Her kan du lese om hvordan det gikk til Og hva gjelder Lillestrøm: jeg bor selv der og ser virkelig for meg å treffe på Clooney f.eks. på søndagskaffe utenfor Lurka-huset, eller på luftetur med bikkja på flomvollen .
challenger Skrevet 14. september 2011 #19 Skrevet 14. september 2011 Her kan du lese om hvordan det gikk til Og hva gjelder Lillestrøm: jeg bor selv der og ser virkelig for meg å treffe på Clooney f.eks. på søndagskaffe utenfor Lurka-huset, eller på luftetur med bikkja på flomvollen . Hehe, så gøy:) Er ganske overrasket over at en så stor stjerne gidder å stille opp i en NORSK reklame! Er jo ikke hver dag det skjer. Men tror nok uansett han fikk en god slump med penger for den da..
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #20 Skrevet 14. september 2011 Hehe, så gøy:) Er ganske overrasket over at en så stor stjerne gidder å stille opp i en NORSK reklame! Er jo ikke hver dag det skjer. Men tror nok uansett han fikk en god slump med penger for den da.. Mindre honorar enn de hadde "fryktet", ifølge DnB NOR Clooney syntes visst at idéen var morsom, men jeg tipper vel den appellerte vel så mye til egoet hans .. Anyway, etter min mening er det dama uten en eneste replikk som gjør hele reklamen. Geniale ansiktsuttrykk! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå