Mrs. Morgan Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg trener regelmessig, sånn ca. 4-5 ganger i uka. Både løping og styrke. Jeg er normal/slank. Har litt markert mage, og er litt stram overalt. Men alt er bare "litt". Nå vil jeg gå et hakk videre... jeg vil bli skikkelig stram og markert! Jeg vil ned i fettprosent og opp i muskler. Men da trenger jeg en real treningskompis som kan bli med på denne prosessen. Så jeg prøver å søke etter en her da: Egenskaper jeg ser etter hos en treningskamerat: - Du må være vant til å trene/trener regelmessig - Du har et trent kropp (ikke nødvendigvis fitness eller bodybuilder, men at du er normal/slank, men ønsker å dra den et hakk videre) - Du er mellom 19-28 år (Gjør ikke noe om du er 30 heller da hehe) - Har et mål om å bli strammere/bygge muskler. (eller har et mål om å få bedre kondis i løping. Er med på det også!) Jo mer like mål vi har, jo lettere er det å pushe hverandre og gi hverandre råd/tips osv! Anyone out there??
Mrs. Morgan Skrevet 14. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2011 Great! Kan du si litt om deg selv eller?
Gjest sorpre89 Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Vell jeg er 22 år gammel:) Har vært ganske flink med treningen det siste halve året, men kjenner jeg trenger mer motivasjon. Har en ganske normal kroppsbygging veier vell knappe 60kg og er 166cm høy... kan tenke meg å gå ned 5 kg ca... Går på ganske mye gruppetimer som corebar, pump, zumba step/styrke og tidligere var jeg veldig mye på spinning. Ønsker å trene mer i styrkerommet og også få bedre kondis (kunne løpe lenger uten å tro jeg dør og fortere hehe:P) har lurt litt på prøve RYP programmet, men vet ikke helt... du da? :D
Mrs. Morgan Skrevet 14. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2011 Hvor i verden holder du til da, TS? Hehe! Hmm... I Østfold et sted kanskje Du da
Mrs. Morgan Skrevet 14. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2011 Vell jeg er 22 år gammel:) Har vært ganske flink med treningen det siste halve året, men kjenner jeg trenger mer motivasjon. Har en ganske normal kroppsbygging veier vell knappe 60kg og er 166cm høy... kan tenke meg å gå ned 5 kg ca... Går på ganske mye gruppetimer som corebar, pump, zumba step/styrke og tidligere var jeg veldig mye på spinning. Ønsker å trene mer i styrkerommet og også få bedre kondis (kunne løpe lenger uten å tro jeg dør og fortere hehe:P) har lurt litt på prøve RYP programmet, men vet ikke helt... du da? :D Hm! Du hørtes veldig slank ut da Jeg er 162 cm høy og veier mellom 56-58 kg. Er litt kraftig bygd, så bygger lett muskler o.l. Men vekta er ikke noe jeg fokuserer mest på. Jeg trener løping, styrke og før da jeg var medlem på Spenst var jeg også med på gruppetreninger. Mest Corebar og høypuls. Håper det ikke er så lenge til jeg kan bli med på noe sånt igjen! Jeg er ekstremt dårlig på å løpe langturer, blant annet fordi jeg syns det er dødskjedelig og fordi jeg ikke har noen å løpe med Bortsett fra mamma i ny og ne. Men jeg løper veldig mye intervaller da. Har mest lyst til å gå ned i fettprosent og bli mer markert. Men gjerne også bli bedre iform i løping. Får jeg spørre hvor du bor? Hvilket Fylke?
Gjest sorpre89 Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 (endret) Ja er det at jeg vil ned i fettprosent jeg også og bli i så god form som jeg kan bli... Er selv også ganske grovt bygd, ganske kraftige skuldre osv... syns jeg iallefall hehe... Bor i Møre og romsdal... du da? Har du vurdert RYP programmet? syns det ser veldig spennede ut... https://www.tn.no/ryp Hm! Du hørtes veldig slank ut da Jeg er 162 cm høy og veier mellom 56-58 kg. Er litt kraftig bygd, så bygger lett muskler o.l. Men vekta er ikke noe jeg fokuserer mest på. Jeg trener løping, styrke og før da jeg var medlem på Spenst var jeg også med på gruppetreninger. Mest Corebar og høypuls. Håper det ikke er så lenge til jeg kan bli med på noe sånt igjen! Jeg er ekstremt dårlig på å løpe langturer, blant annet fordi jeg syns det er dødskjedelig og fordi jeg ikke har noen å løpe med Bortsett fra mamma i ny og ne. Men jeg løper veldig mye intervaller da. Har mest lyst til å gå ned i fettprosent og bli mer markert. Men gjerne også bli bedre iform i løping. Får jeg spørre hvor du bor? Hvilket Fylke? Endret 22. september 2011 av sorpre89
Envy Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Hehe! Hmm... I Østfold et sted kanskje Du da Ok, det blir litt langt å reise Holder til nord for Oslo selv
Mrs. Morgan Skrevet 16. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2011 Sorry for at jeg har vært svæææææært fraværende! Har ikke hatt særlig mulighet til å stikke innom før NÅ. Ganske deilig å ha noe å gjøre altså... Istedenfor å sitte på pcen hele tiden. Men nå er jeg her igjen da! Har nettopp hoppet i treningstøy og er klar for en ny treningsøkt! I dag er det fokus på overkropp og løping. Tenkte jeg skulle trene litt styrke på overkroppen og ta litt mageøvelser (ca. 30 minutter) før jeg hopper på mølla og jogger i 45 minutter. Det er virkelig et must at jeg har kjøpt Gossip Girl sesong 1 på dvd!!!! Envy: Det er ikke nødvendig at vi må møtes for å bli treningskompiser. Men at vi snakkes via her?? Og kanskje etter hvert, hvis det går bra og vi oppdaterer ofte, kan vi utvikle med å snakkes på Skype eller noe. Dette er for å motivere hverandre. Pushe hverandre! Et eksempel da: Du har ikke noe særlig lyst til å trene i dag, men så veit du at hvis du ikke trener i dag så har du ikke noe å skrive til meg. Da "skuffer" du meg... Hehe, hvis du skjønner? og enda verre er det at da ser du at jeg skriver "Hei Envy! I dag har jeg vært flink og trent...." Da tenker du jo "Åh, skulle trent i dag jeg også" Det er bare det at jeg trenger en treningsvenn som jeg MÅ fortelle til når/om jeg skal trene og hvor flink/ikke flink jeg har vært. Det hjelper meg ihvertfall Sopre89: Vil du fremdeles være min treningsvenn?? Hehe. Envy, du kan også få være med hvis du vil! Greit med 3 stk altså :D
Gjest sorpre89 Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Klart jeg vil:) kanskje vi bør opprette en treningsdagbok sammen eller noe? Har forresten vært ganske flink å trent de siste dagene:) lørdag hadde jeg treningsfri, søndag var jeg på step/ styrketime og gikk litt på tredemøllla og igår var jeg på Styrketime beinhardt, men deilig:D Idag vurderer jeg om jeg enten skal på spinning eller corebar HIT... har meldt meg på corebar HIT, men er litt stiv fra igår så vet ikke heeelt... hva tror dere? Sorry for at jeg har vært svæææææært fraværende! Har ikke hatt særlig mulighet til å stikke innom før NÅ. Ganske deilig å ha noe å gjøre altså... Istedenfor å sitte på pcen hele tiden. Men nå er jeg her igjen da! Har nettopp hoppet i treningstøy og er klar for en ny treningsøkt! I dag er det fokus på overkropp og løping. Tenkte jeg skulle trene litt styrke på overkroppen og ta litt mageøvelser (ca. 30 minutter) før jeg hopper på mølla og jogger i 45 minutter. Det er virkelig et must at jeg har kjøpt Gossip Girl sesong 1 på dvd!!!! Envy: Det er ikke nødvendig at vi må møtes for å bli treningskompiser. Men at vi snakkes via her?? Og kanskje etter hvert, hvis det går bra og vi oppdaterer ofte, kan vi utvikle med å snakkes på Skype eller noe. Dette er for å motivere hverandre. Pushe hverandre! Et eksempel da: Du har ikke noe særlig lyst til å trene i dag, men så veit du at hvis du ikke trener i dag så har du ikke noe å skrive til meg. Da "skuffer" du meg... Hehe, hvis du skjønner? og enda verre er det at da ser du at jeg skriver "Hei Envy! I dag har jeg vært flink og trent...." Da tenker du jo "Åh, skulle trent i dag jeg også" Det er bare det at jeg trenger en treningsvenn som jeg MÅ fortelle til når/om jeg skal trene og hvor flink/ikke flink jeg har vært. Det hjelper meg ihvertfall Sopre89: Vil du fremdeles være min treningsvenn?? Hehe. Envy, du kan også få være med hvis du vil! Greit med 3 stk altså :D
Gjest sorpre89 Skrevet 21. september 2011 #12 Skrevet 21. september 2011 Det ble corebar hit på meg igår:D det er såååå gøy:D har dere prøvd? litt stiv og støl idag, men har meldt meg på bodypump idag... elsker den timen, det er ukas høydepunkt... og imorgen blir det spinning... yey :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå