~Frk Amalie~ Skrevet 30. november 2003 #1 Skrevet 30. november 2003 Hei! Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med denne kremen? Funker den? Jeg har kjøpt den, var flink å bruke den i noen dager, men så gadd jeg ikke mer. Bør jeg sette igang igjen?
Gjest care Skrevet 1. desember 2003 #2 Skrevet 1. desember 2003 Jeg har ikke prøvd den, men jeg har spurt andre som har prøvd den og de sier at den ikke virker... :blunke:
Gjest Madam Felle Skrevet 1. desember 2003 #3 Skrevet 1. desember 2003 Har det ikke vært tester på slankekremer, som sier at det er ikke en eneste krem som fungerer?
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #4 Skrevet 1. desember 2003 Er veldig skeptisk til alle kremer som påstås å ha en slankende virkning..eller for å si det på en annen måte:Humbug!! Hold igjen på juleribba og gå et par lange turer istedet!
Gjest Ethereal Skrevet 1. desember 2003 #5 Skrevet 1. desember 2003 SELVSAGT SLANKER SLIKE KREMER :D :D jugekors Det eneste de slanker, er lommeboka, og den som er så lettlurt at h*n går på slikt, fortjener det... There's no easy way, I'm sorry. Mindre usunn mat, mer mosjon er det eneste som hjelper.
Gjest Nicki Skrevet 1. desember 2003 #6 Skrevet 1. desember 2003 Jeg brukt to flasker Comet før sommeren. Etter graviditet ville jeg gjerne stramme opp litt. Den virket på meg. Jeg gikk ned en buksestørrelse fra 36 til 34. Magen og huden generelt ble fastere og glattere. Så på meg virket den og jeg har også hørt mange andre som også synes den virker. Det forutsetter jo at man er flink og smøre morgen og kveld hver eneste dag.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #7 Skrevet 1. desember 2003 Joda, den virker! Har prøvd den, og hvis du bruker den i 8 uker forsvinner en del cm. Etter de 8 ukene forsvinner ikke mer. Vi er ganske mange som har prøvd og alle har samme erfaring.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #8 Skrevet 1. desember 2003 kremer kan ha innvirkning på huden! massasje også. Så det kan hjelpe litt, til en viss grad.
Lise79 Skrevet 1. desember 2003 #9 Skrevet 1. desember 2003 Er litt skeptisk til sånne kremer som lover gull og grønne skoger. Den kan kanskje stramme opp litt. MEN den vil aldri gjøre deg tynnere. Det kan kun et bevisst kosthold og trening gjøre. Pluss riktige vitaminer.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #10 Skrevet 1. desember 2003 Og hvor mye betaler man for herligheten da? Å gå ned noen cm ved å regulere kost/aktivitetsnivå lar seg enkelt gjøre-raskt og ikke minst helt gratis!
Arketypen Skrevet 1. desember 2003 #11 Skrevet 1. desember 2003 Fikk eksen til å prøve den jeg... var jo veldig gode rapporter fra div kjente og gode leger på kremen, men på henne funket den ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #12 Skrevet 1. desember 2003 Fikk eksen til å prøve den jeg... var jo veldig gode rapporter fra div kjente og gode leger på kremen' date=' men på henne funket den ikke.[/quote'] Jeg hadde aldri tort å anbefale slankekrem til en jente..aldri!!!
Arketypen Skrevet 1. desember 2003 #13 Skrevet 1. desember 2003 Hun var på slankern selv allerede da vet du.. så jeg foreslo den jeg da.. Dessuten VAR hun eks ...
-ida- Skrevet 1. desember 2003 #14 Skrevet 1. desember 2003 Jeg har fulgt oppskriften og den virker ikke på meg. Har prøvd den i over 2 mnd. Levde i håpet men nei
~Frk Amalie~ Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #15 Skrevet 1. desember 2003 Hm.. tror jeg prøver den jeg! Vil ikke slanke meg, bare få strammet opp litt her og der:) Lurer på om den kanskje kan hjelpe mot cellulitter også? :klø: Har forresten kjøpt dusjsåpe og bodylotion i den nye silke-serien til Dove. Den er bare helt herlig, huden blir faktisk skinnende, myk og glatt :D
Diva Skrevet 2. desember 2003 #16 Skrevet 2. desember 2003 Det er vel egentlig ikke en SLANKEKREM, men jeg tror den kan fungere på cellulitter og slapp hud, om man bruker den regelmessig og hjelper til med litt massasje. Verdt et forsøk om man har råd ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå