Gjest frøken am Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 (endret) Har en søt samboer som lurer på (jeg også tydeligvis) om man kan vokse håret på hodet og slippe og barbere skallen? En ting er at jeg vokser meg nedentil, men å skulle vokse hardbarka hodehår virker lite lurt. Noen som vet litt om hår? Herregud skulle selvfølgelig stå HODET, ikke HOFET i tittelen. Endret 14. september 2011 av frøken am
Gjest ms_kwang Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 det er vel ikke å anbefales, heller barbere enn å ende opp med kjøttsår på skallen?
Gjest frøken am Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Det jeg også tenker, det må jo se jævli ut...
Wonders Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 ikke å anbefale. Barber det 2 ganger i uken i stedet. Beklager... GOdt tenkt da, av din samboer... 1
Gjest frøken am Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 Haha han er litt lei tror jeg. Så var vi og fikk en brasiliansk voks for noen dager siden, så han tenkte: "jaja, da kan vi vel ta hodet også!" Jeg tror ikke det blir like bra...
Wonders Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 (endret) hahahaha trokke jeg heller. Min søte sambo må barbere, og hans skjegg og hår på skallen vokser ut i løpet av 2 dager. Pakistaner vettu, de har en del hår -for å si det slik. Man kan jo også risikere å få inngrodde hår,,,på skallen, huff... Voksing er ikke bare bare. Endret 16. september 2011 av Wonders
Sissan9 Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Jeg hørte en gang at menn ikke kan vokse skjeggveksten, fordi hårsekkene der er annerledes enn de vi har på leggene. Det ville blitt store sår og betennelser. Det samme kan kanskje gjelde for hodehår?
Gjest frøken am Skrevet 16. september 2011 #8 Skrevet 16. september 2011 Det der vet jeg ingenting om... Kanskje jeg skulle anbefale han å vokse hele møkka bare for å se hva som skjer? Stakkar..
Gjest ms_kwang Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 tjaaa...om han er lei av håret på hodet, og VEIT at han ALDRI vil ha hår på hodet, så kan han jo forsåvidt ta en laser operasjon for å fjerne hårveksten?
Gjest ms_kwang Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 veit at innlegget mitt kom sånn veeeeldig sent men vært på ferie i 3 uker og ikke kunne vært aktiv på kg
Gjest frøken am Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Det gjør ingenting - det er like aktuelt! Vi har pratet om det og kan godt hende det blir en laser haha. Kjedelig å barbere seg på hodet hver fjerde dag...
Gjest ms_kwang Skrevet 6. oktober 2011 #13 Skrevet 6. oktober 2011 jaja ellers kan han vel skifte stil også bli en ordentli hard barka heavy metal mann, med laaaangt svart hår og skinnjakke? xD Har en kompis som er sånn, men han er så utrolig søt, han ser kjempe skremmende ut, men han klarer seriøst ikke å ta livet av en flue, og hyler av edderkopper + han jobber i Barnehage ^_^ Men ja, kjedelig å barbere i hytt og pine, det jo vi kvinner også barbering av kroppshår generelt... *skal jeg bli kaktus...eller ikke?*
ini Skrevet 6. oktober 2011 #14 Skrevet 6. oktober 2011 Auauauauauauaauuuuuu! Jeg er hårsår. Det MÅ jo gjøre vondt!!
Gjest frøken am Skrevet 6. oktober 2011 #15 Skrevet 6. oktober 2011 Hahaha han er liksom metal og hard rock fra før av. Samtidig som han er verdens beste pappa. Så jeg har fått hele pakka haha! Problemet er at han har verdens STØRSTE og STYGGESTE viker! Ellers kunne han latt det gro. Kan prøve å nappe han litt i kveld. Se hva som skjer
Gjest ms_kwang Skrevet 6. oktober 2011 #16 Skrevet 6. oktober 2011 ahh ja da er det jo noe annet da Jaja, dere får ha lykke til med hårgfjerninga da!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå