Gå til innhold

Selger man brødbokser lenger ?

Anbefalte innlegg

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Om så hvor kan man kjøpe dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremmerhuset har noen. Har egentlig sett mange fine, forskjellige på alle "sånne typer" butikker, men også på f.eks. Clas Ohlsson.

Gjest navnelapp
Skrevet

Viss du er i Oslo så såg eg ein fin ein i butikken "Med mer" som ligg øverst på Grünerløkka.

Skrevet

Brød er UT! Så brødbokser er vel på vei ut det også ':)

Skrevet

Jernia, Ting, Ikea, Kremmerhuset +++ Eg har sjølv ein frå Tupperware og er steike fornøgd med den! Held på fuktigheita mykje bedre enn andre, meinar eg.

Skrevet

Jeg er ikke så ofte innom "kjøkken-butikker" og slikt, men vet de har på Åhléns (venninne som jobber der), og jeg mener jeg så brødbokser da jeg var på Ikea sist. :)

Hvorfor i alle dager er brød "ut"?

Jeg må si jeg ikke skjønner meg på alle dere "lav-karbo" folka (om det var det du tenkte på) -dere kan vel ikke helt ha forstått hvordan kroppen faktisk fungerer, og hva den trenger for å leve et normalt sunt liv?

• Liker 3
Skrevet

Brødboks fra Evasolo

Børdboks fra Brabantia (kan kjøpes hos Smart Club - i alle fall før, har ikke vært der på en stund)

Skrevet

Om så hvor kan man kjøpe dem?

Sorry, off topic, men du burde heller ha ett av desse profilbildene: Min lenke :jepp:

Skrevet

Flott, så kan vi andre få ha brødboksene våre ifred, og spise deilig velsmakende brød! :)

• Liker 2
Skrevet

Er det noen av dere som vet om minibrødbokser? Jeg trenger ikke en boks med plass til mer enn et halvt brød (resten fryser jeg ned) eller et par rundstykker, og jeg har ikke plass til en full-size brødboks på benken heller.

Skrevet

Er det noen av dere som vet om minibrødbokser? Jeg trenger ikke en boks med plass til mer enn et halvt brød (resten fryser jeg ned) eller et par rundstykker, og jeg har ikke plass til en full-size brødboks på benken heller.

Brabantia har en sånn liten en - og det samme har Åhlens :jepp:

Skrevet

Europris har også. Er kanskje ikke så veldig stilige, men de har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...