AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Hei! Jeg har ekstremt lyst på buffalosko, ala 90-tallets store hit, bare ikke helt like! Jeg ønsker høyden, det klumpete utseendet, men jeg ønsker ikke å ta frem de gamle fra skapet. Jeg har søøøøøøøkt og søøøøøøøøkt i timevis på nettet, men finner ikke noe som er i nærheten av hva jeg vil ha. Noen som vet og gjerne vil dele link med meg??? *Håper og venter*
Gjest Marregutt Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Hei! Jeg har ekstremt lyst på buffalosko, ala 90-tallets store hit, bare ikke helt like! Jeg ønsker høyden, det klumpete utseendet, men jeg ønsker ikke å ta frem de gamle fra skapet. Jeg har søøøøøøøkt og søøøøøøøøkt i timevis på nettet, men finner ikke noe som er i nærheten av hva jeg vil ha. Noen som vet og gjerne vil dele link med meg??? *Håper og venter* Serr? Hvorfor? 7
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Ingen steder håper jeg. NEIDA, prøv finn.no, hender jeg ser noe der.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Jeg må bare spørre: Hva skal du med det? Jeg håper virkelig du skal kle deg ut. Jeg har faktisk lagt merke til, når jeg er i London, at der er en del snåle småsjapper som selger Buffalosko. De ligger mange av de på Oxford Street. Lurer på hvorfor. Du kan se her: Min lenke Jeg må bare få sagt at det er noe innforjævli stygt.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 på eBay har de noen. av en eller annen grunn er disse blitt poppis igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Tusen takk for svar.. Hvorfor jeg vil ha buffalo? Jeg var på nittitalsfest for en stund siden, og tok på meg noen jeg hadde liggende fra nittitallet, og ble dån forelsket!!! Jeg er 1.70 høy, men mye høyere med de på, og elsker det! Samtidig kan jeg gå med litt bootcut uten at skoene forsvinner inni der.. Så ja, elsk meg eller hat meg! Jeg elsker buffalosko, og trenden er jo på vei tilbake. Forbered dere!! PS! Norge er jo veldig trege med motenyheter, i England bl.annet har det vært poppis med platå/buffalo lenge, og på catwalker rundt om i verden er klumpfoten tilbake for fullt..
ThereseN Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Åh! Jeg er også på desperat leting etter Buffalo. Men jeg vil ha Buffalo Towers: http://s169.photobucket.com/albums/u210/zMeepsy/?action=view¤t=gzg.jpg Er det noen her inne som har noen slike liggende i skapet? Str. 38. Jeg kjøper dem kjempegjerne!!!
aphelion Skrevet 29. november 2011 #8 Skrevet 29. november 2011 Så mange regler i regelverket, og ingenting som gir grunnlag for å kaste ut folk som vil ha buffalosko.. Jeg har visst blitt gammel.. 6
otilie Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 det er ikke buffalo da, men noe lignende! http://www.ebay.com/itm/DEMONIA-NEPTUNE-32-Womens-Cyber-Goth-Leather-Platform-Rave-Gothic-Casual-Shoes-/270854040441?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item84b943f8c6#ht_4859wt_905 bruk litt søkeord som rave, goth, cyber, alternative... mye gøy der!
Gjest Heloise Skrevet 29. november 2011 #10 Skrevet 29. november 2011 Åh! Jeg er også på desperat leting etter Buffalo. Men jeg vil ha Buffalo Towers: http://s169.photobucket.com/albums/u210/zMeepsy/?action=view¤t=gzg.jpg Er det noen her inne som har noen slike liggende i skapet? Str. 38. Jeg kjøper dem kjempegjerne!!! Jeg har et par i lys grå og hvit, nesten ubrukt, str. 37
ThereseN Skrevet 29. november 2011 #11 Skrevet 29. november 2011 Jeg har et par i lys grå og hvit, nesten ubrukt, str. 37 Å, snilt at du tilbyr, men jeg må nok ha en størrelse 38:) Du får si ifra hvis du kjenner noen som har et par de vil bli kvitt;)
ThereseN Skrevet 29. november 2011 #12 Skrevet 29. november 2011 det er ikke buffalo da, men noe lignende! http://www.ebay.com/itm/DEMONIA-NEPTUNE-32-Womens-Cyber-Goth-Leather-Platform-Rave-Gothic-Casual-Shoes-/270854040441?pt=US_Women_s_Shoes&var=&hash=item84b943f8c6#ht_4859wt_905 bruk litt søkeord som rave, goth, cyber, alternative... mye gøy der! Takk for hjelpen, men det er ikke den typen jeg ser etter. Ikke Buffalo classics, men TOWER
Shinana Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 Må bare konstatere at "Buffalo-krigen" er igang - IGJEN! Det er vel knapt noen sko i historien som har skapt så mye diskusjon og direkte uvennskap mellom mennesker. Siden jeg selv har vært, og fremdeles er en svoren fan av Buffalo Classics og Towers så har jeg noen historier å fortelle. Enkelte har blit så sinte og provoserte av de skoa at de har gått til fysisk angrep. I England er Buffalo på full vei inn. I Carnaby Street og i Camden Town krydde det av dem når jeg var der for et par måneder siden. I Tyskland selges det også mere og mere av dem. Jeg har aldri skjønt, og kommer heller aldri til å skjønne hvordan mennesker kan la seg provosere av et par sko! En del kommentarer over her kjenner jeg godt igjen fra tidligere, og disse er jo bare småtterier i forhold til hva enkelte kan være villige til å komme med. Jeg sier det igjen; mennesker er noen rare dyr. Kanskje de rareste som noen gang har sett dagens lys. Gode tips til å skaffe seg Classics og Towers; tysk og engelsk Ebay. Buffalos egen webshop er også en mulighet, men problemet er at de ikke sender til Norge. Deecom's webshop i Tyskland har også et lite utvalg. Usikker på om Buffalo har tatt opp igjen produksjonen av Towers.
Shinana Skrevet 30. november 2011 #14 Skrevet 30. november 2011 Bare noen eksempler som ligger ute på Ebay; 1310-2 1337 1348 1348 1310
ThereseN Skrevet 30. november 2011 #15 Skrevet 30. november 2011 Må bare konstatere at "Buffalo-krigen" er igang - IGJEN! Det er vel knapt noen sko i historien som har skapt så mye diskusjon og direkte uvennskap mellom mennesker. Siden jeg selv har vært, og fremdeles er en svoren fan av Buffalo Classics og Towers så har jeg noen historier å fortelle. Enkelte har blit så sinte og provoserte av de skoa at de har gått til fysisk angrep. I England er Buffalo på full vei inn. I Carnaby Street og i Camden Town krydde det av dem når jeg var der for et par måneder siden. I Tyskland selges det også mere og mere av dem. Jeg har aldri skjønt, og kommer heller aldri til å skjønne hvordan mennesker kan la seg provosere av et par sko! En del kommentarer over her kjenner jeg godt igjen fra tidligere, og disse er jo bare småtterier i forhold til hva enkelte kan være villige til å komme med. Jeg sier det igjen; mennesker er noen rare dyr. Kanskje de rareste som noen gang har sett dagens lys. Gode tips til å skaffe seg Classics og Towers; tysk og engelsk Ebay. Buffalos egen webshop er også en mulighet, men problemet er at de ikke sender til Norge. Deecom's webshop i Tyskland har også et lite utvalg. Usikker på om Buffalo har tatt opp igjen produksjonen av Towers. Takk for svar! Jeg følger ebay -både tysk og engelsk, men har ikke funnet svarte (i god stand) str. 38 ennå. Verken buffalo nettsiden eller deecom har Towers, bare classics. Igjen; om noen har etpar Towers i str 38 de vil bli kvitt, GI LYD!!
Saunet Skrevet 30. november 2011 #16 Skrevet 30. november 2011 Det kan sikkert bli en trend igjen, men tror ikke buffalo blir en bølgetrend men mer en trend for de utvalgte. Jeg står over denne gangen og ønsker lykke til dere Buffalo plåtesko elskere. 1
Shinana Skrevet 30. november 2011 #17 Skrevet 30. november 2011 Takk for svar! Jeg følger ebay -både tysk og engelsk, men har ikke funnet svarte (i god stand) str. 38 ennå. Verken buffalo nettsiden eller deecom har Towers, bare classics. Igjen; om noen har etpar Towers i str 38 de vil bli kvitt, GI LYD!! For bare noen måneder siden så var det fullt mulig å finne flere par av det du ønsker deg. Problemet er at når stadig flere vil ha dem, og de ikke er i produksjon så blir tilbudet stadig tynnere. Du må nok bruke en del tid er jeg redd. Prøv fransk ebay også. Der har jeg funnet en del opp igjennom.
Lunamin Skrevet 2. april 2016 #18 Skrevet 2. april 2016 Den 13.9.2011 at 0.39, Gjest Marregutt skrev: Serr? Hvorfor? Jeg vil også ha Buffalo sko. Drit kult.
Lunamin Skrevet 2. april 2016 #19 Skrevet 2. april 2016 Den 13.9.2011 at 0.39, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har ekstremt lyst på buffalosko, ala 90-tallets store hit, bare ikke helt like! Jeg ønsker høyden, det klumpete utseendet, men jeg ønsker ikke å ta frem de gamle fra skapet. Jeg har søøøøøøøkt og søøøøøøøøkt i timevis på nettet, men finner ikke noe som er i nærheten av hva jeg vil ha. Noen som vet og gjerne vil dele link med meg??? *Håper og venter* Jeg vil også ha.
michaeline__07 Skrevet 3. april 2016 #20 Skrevet 3. april 2016 Nostalgi og nostalgi. Ikke mye fine. De var vonde å gå i også. Men på den tiden syntes folk at de var litt kule. Trenden varte heldigvis ikke så lenge. Fornarina tok over med storm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå