Gjest scorpio Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Vel, jeg lurte ganske enkelt bare på hva folk her inne synes om one night stands? Selv synes jeg egentlig ikke at det er moralsk bra, og jeg anser det som litt billig (særlig for jenter). Gammeldags much?
Gjest Marregutt Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Vel, jeg lurte ganske enkelt bare på hva folk her inne synes om one night stands? Selv synes jeg egentlig ikke at det er moralsk bra, og jeg anser det som litt billig (særlig for jenter). Gammeldags much? Er like billig for guttene som jentene spør du meg, ingen forskjell der. Men uansett, de gangene jeg har ONS, så har jeg fått sykt noia dagen etterpå. Pluss at når jentene skal kose etterpå, og de ikke er kjærester, så blir jeg nødt til å gå. Ergo, ONS = null kvalitet, kun skuffelse og klein stemning + klamma, hiv og syfilis
Gjest *smak* Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Synes ikke det er en bra ting hverken for gutter eller jenter. Det beste er å ha fast partner pga fare for kjønnssykdommer og uønsked graviditet..
ViC* Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Jeg bryr meg ikke om andre gjør det, bare jeg slipper
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Jeg synes det er en grei måte å få litt nærhet og sex på. Så klart sex er bedre i ett forhold, men så er det alle oss som er single (selvvalgt eller ikke) som ikke har den muligheten. Da er en ONS en gang i blant en god erstatning. 2
Stefan Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Alle får gjøre som de vil, men det er ikke noe for meg.
Stefan Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Folk får gjøre som de vil, men hver handling har også en konsekvens. ONS er iallefall ikke noe for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå