AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Er det noen her som har tips om hvordan man kan gå ned noen kilo på 10 dager? reiser plutselig til varmere strøk, så trenger å bli kvitt noen kilo..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 frokos: 150gr kyllingfilet, 6 stumper brokkolig og en tomat lunsj: salat med kylling eller fisk middag: laks med brokkoli. Ikke smør eller saus. til nød creme fraiche. kvelds: kesam drikke: sitronvann og agurkvann før frokost tok jeg sort kopp kaffe og gikk en time. det samme gjorde jeg om kvelden, men droppet kaffen Ingen sunn diet da dette er lite mar, men jeg raste ned i vekt på grunn av tap av vann
Siiw Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Det er ikke så enkelt:P Kutt godis og brus!- velg magert av pålegg og kjøtt, melkeproduter. fullkornsprodukter;) Og få inn frukt og grønt! spis regelmessig!!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 frokos: 150gr kyllingfilet, 6 stumper brokkolig og en tomat lunsj: salat med kylling eller fisk middag: laks med brokkoli. Ikke smør eller saus. til nød creme fraiche. kvelds: kesam drikke: sitronvann og agurkvann før frokost tok jeg sort kopp kaffe og gikk en time. det samme gjorde jeg om kvelden, men droppet kaffen Ingen sunn diet da dette er lite mar, men jeg raste ned i vekt på grunn av tap av vann hvorfor sitron vann? og har det noeå si om det er sitron eller lime? hvordan mistet du vann?du spiste jo ganske "greit"?:s
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Godteri å brus spiser jeg ikke uansett, så Men takk for svar
meca Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Vel, for å starte med det opplagte: Hvis du har tenkt å gå ned noen kilo på 10 dager, antar jeg at du ikke vil ha de "fornuftige" svarene om at det er permanente livsstilsendringer som er nøkkelen til en slankere kropp, og at kiloene man mister fort, kommer like fort tilbake og hele den prekenen der ? I så fall kan jeg i hvert fall si at jeg klarte å gå ned ganske mange kilo på ti dager da jeg innså at bunaden ikke satt som den skulle. Jeg byttet ut alle måltider utenom middag med nutrilett-shakene du kjøper på butikken, og la inn en kort joggetur (20-30min) i de ti dagene. Ekstremt lite langsiktig løsning, men bunaden satt i hvert fall som den skulle på 17. mai... om den ville passet tre uker etterpå, er så klart en annen sak 3
Mrs. Morgan Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Lette tips! - Drikk mye vannn - IKKE spis etter klokka 8 på kvelden - Dropp brød og melk og velg knekkebrød og juice istedet - Gå en tur om dagen på minst 30 minutter - Ta situps, pushups og planken annenhver morgen/kveld - Spis lite og ofte - Maks èn porsjon til middag (gjerne ikke stor tallerken, men liten) - Dropp heis, rulletrapp osv. Gå, sykl, gå opp trapper osv så mye som mulig Hehe!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 hvorfor sitron vann? og har det noeå si om det er sitron eller lime? hvordan mistet du vann?du spiste jo ganske "greit"?:s med vann skal vann fordrives, desutten så hjelper sitron meg med å gå litt ned i forhold til avføring. litt fiber i sitron. også smaker det godt. Det jeg skrev opp er ren mat som er med på å rense kroppen din når en går ned, så mister en mye vann i beg.
Gjest *Maja* Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 (endret) Varmt vann med sitronjuice er detoxende for tarmene...varmt vann fordi tarmene slipper å varme opp vannet og bruke energi på å få vannet til riktig temeperatur. Jeg har gjort dette til frokost daglig de siste mnd og det funker knall bra for meg Ellers; Spis små jevne måltider utover dagen. Hold deg unna brødmat(binder vann), samt pasta, ris og poteter. Spis mye kylling/fisk, tomater, gulerøtter, asparges(en halv avocado om dagen er supert, samt en håndfull mandler)...Spis et par Ryvita knekkebrød med masse magert skinkepålegg og drikk kun vann! (Kaffe og te er også greit, men ikke noe melk eller sukker) På 10 dager samt med daglig trening på minimum 30 minutter(KARDIO!!!! Jogg om du klarer, men ellipse, sykling, roing etc er også ok) burde du klare å få bort en del vannvekt samt gå ned et kilo eller to ekstra. VIKTIG! Fortsett å spise sunt i ferien ellers vil du ese ut som en badeball.... Endret 14. september 2011 av *Maja*
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #10 Skrevet 14. september 2011 Nok en glup kommentar fra deg, Maja, som nok en gang bekrefter det jeg har sagt tidligere, du har ikke grei på kosthold. En med greie på kosthold ville sagt at man kan ikke gå ned 10 kg på så kort tid. Da har man isåfall bare tapt vann, som vil komme tilbake igjen på null tid, og man vil miste muskelmasse osv. For å gå ned 1 KG så må man ligge 7000 kcal i minus. Du nevner ikke hvor mange kg, men la oss ta utgangspunkt i at du vil ned 2-3 kg, dvs. at du må ligge i minus 14.000-21.000 kcal iløpet av en uke. Et ord: UMULIG! Sånn går det når man utsetter alt til siste uken eller evt. ukene før man skal dra noe sted, og så forventer man seg at kroppen skal utføre mirakler på den korte tiden. Hadde du startet for ca 2 måneder siden så hadde det vært mye bedre. Da kunne du gått ned på en sunn, og NORMAL måte med et par på rundt 500 gram i uken, som er anbefalt . Da ville ikke vekten ha kommet tilbake igjen etterpå, du er klar over at du vil få på deg disse kiloene ganske fort under ferieturen? Just warning ya! Men, det bekrefter dette med at kvinner er det som vet minst om ernæring, når det kun er kvinner som finner på at de MÅ slanke seg på så dumme dietter. 4
Gjest Silvermist Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Nok en glup kommentar fra deg, Maja, som nok en gang bekrefter det jeg har sagt tidligere, du har ikke grei på kosthold. En med greie på kosthold ville sagt at man kan ikke gå ned 10 kg på så kort tid. Da har man isåfall bare tapt vann, som vil komme tilbake igjen på null tid, og man vil miste muskelmasse osv. TS har da aldri skrevet at hun skal ned 10 kg på disse 10 dagene. Hun skriver noen kilo. 1
Gjest *Maja* Skrevet 14. september 2011 #12 Skrevet 14. september 2011 (endret) Nok en glup kommentar fra deg, Maja, som nok en gang bekrefter det jeg har sagt tidligere, du har ikke grei på kosthold. En med greie på kosthold ville sagt at man kan ikke gå ned 10 kg på så kort tid. Da har man isåfall bare tapt vann, som vil komme tilbake igjen på null tid, og man vil miste muskelmasse osv. For å gå ned 1 KG så må man ligge 7000 kcal i minus. Du nevner ikke hvor mange kg, men la oss ta utgangspunkt i at du vil ned 2-3 kg, dvs. at du må ligge i minus 14.000-21.000 kcal iløpet av en uke. Et ord: UMULIG! Sånn går det når man utsetter alt til siste uken eller evt. ukene før man skal dra noe sted, og så forventer man seg at kroppen skal utføre mirakler på den korte tiden. Hadde du startet for ca 2 måneder siden så hadde det vært mye bedre. Da kunne du gått ned på en sunn, og NORMAL måte med et par på rundt 500 gram i uken, som er anbefalt . Da ville ikke vekten ha kommet tilbake igjen etterpå, du er klar over at du vil få på deg disse kiloene ganske fort under ferieturen? Just warning ya! Men, det bekrefter dette med at kvinner er det som vet minst om ernæring, når det kun er kvinner som finner på at de MÅ slanke seg på så dumme dietter. Hva ER det du prater om??? Har du lest overskriften? "Hvordan gå ned noen kilo på 10 dager?" Geez...roe deg ned nå Glup? Hmmm...ikke kaste stein i glasshus kanskje? Endret 14. september 2011 av *Maja* 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 Jeg har aldrig skrevet at jeg skal ned 10 kilo. snakk om 2-4 kilo. Og du sier at jeg burde begynnt for et par mnd siden. selvførgelig hadde jeg gjort det om jeg hadde visst at jeg skulle reise, men det var ikke planen. som jeg skrev så skal jeg PLUTSELIG... Les innlegget før du svarer -TS 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 Jeg har aldrig skrevet at jeg skal ned 10 kilo. snakk om 2-4 kilo. Og du sier at jeg burde begynnt for et par mnd siden. selvførgelig hadde jeg gjort det om jeg hadde visst at jeg skulle reise, men det var ikke planen. som jeg skrev så skal jeg PLUTSELIG... Les innlegget før du svarer -TS om det er 2-4 kg kan jeg lett si at det vil gå med den kylling dietten!! 1
Gjest nordpia Skrevet 14. september 2011 #15 Skrevet 14. september 2011 Tusen takk, tror jeg skal prøve det ut -TS
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #17 Skrevet 14. september 2011 Er folk stokk dumme? Det går ikke an, da er det isåfall snakk om vann, og de vil komme tilbake med rekordfart MENS du er på ferie. Så krise er det ikke at du må miste 2-4 kg, for det er ikke mulig, ikke når det er snakk om å ligge minus ca 14.000 til 28.000 kcal i minus på så få dager, for det er den eneste måten du VIRKELIG går ned så mange kg. For å sette deg litt på spissen, så er det like idiotisk som at jeg skulle satt meg inn i sauna et par timer og blitt dehyrdert. For det er en av grunnene til at kiloene blir borte, man blir dehydret. Vanligvis så har man et karbobasert kosthold, og karbo binder vann, og et så karbofattig "diett", om man kan kalle det for det vil gjøre at du mister kun vann, og evt. muskelmasse. FEHODE!
Gjest *Maja* Skrevet 14. september 2011 #18 Skrevet 14. september 2011 Er folk stokk dumme? Det går ikke an, da er det isåfall snakk om vann, og de vil komme tilbake med rekordfart MENS du er på ferie. Så krise er det ikke at du må miste 2-4 kg, for det er ikke mulig, ikke når det er snakk om å ligge minus ca 14.000 til 28.000 kcal i minus på så få dager, for det er den eneste måten du VIRKELIG går ned så mange kg. For å sette deg litt på spissen, så er det like idiotisk som at jeg skulle satt meg inn i sauna et par timer og blitt dehyrdert. For det er en av grunnene til at kiloene blir borte, man blir dehydret. Vanligvis så har man et karbobasert kosthold, og karbo binder vann, og et så karbofattig "diett", om man kan kalle det for det vil gjøre at du mister kun vann, og evt. muskelmasse. FEHODE! Så sinna du er! Har gått ned 2 kilo på 10 dager jeg...er bare å trene masse kardio og huske kalori inn ut regelen. Fortsetter man å trene og spise sunt etterpå så er det ingen problemer å holde vekten nede.... 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #19 Skrevet 14. september 2011 Så sinna du er! Har gått ned 2 kilo på 10 dager jeg...er bare å trene masse kardio og huske kalori inn ut regelen. Fortsetter man å trene og spise sunt etterpå så er det ingen problemer å holde vekten nede.... Da har du mistet vann, og ikke fett. Hør etter, du har umulig klart å ligge 14000 kcal i minus på to dager, klarer du det så er du et unikum, og du burde donere bort kroppen din når du dør.
Gjest *Maja* Skrevet 14. september 2011 #20 Skrevet 14. september 2011 Da har du mistet vann, og ikke fett. Hør etter, du har umulig klart å ligge 14000 kcal i minus på to dager, klarer du det så er du et unikum, og du burde donere bort kroppen din når du dør. Wuhuuu!!! Jeg er UNIK! Kanskje jeg burde donere bort kroppen min når jeg dør Har aldri påstått at alt er fett; Men at jeg har gått ned 2 kilo og ikke lagt dem på igjen etter et glass vann eller 2 er et faktum....Og vi snakker om 10dager; Ikke 2 Leser du i det hele tatt det du svarer på eller er du bare så sinna at øynene dine ikke ser helt klart? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå