Gå til innhold

usikker på trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :D

Mitt første innlegg her, så håper på gode råd og at det ikke blir en kjefte tråd. Kjæresten og jeg har hatt trekant som en fantasi i det siste når vi har sex, og jeg synes dette virker veldig morsomt egentlig. Det var jeg som tok opp tema med han, og han sa at han egentlig ikke hadde tenkt så mye på at dette var noe som kunne bli realisert, men han ble ganske gira på det etter at jeg tok det opp.

Jeg er veldig nysgjerrig på sex med jenter, og vil veldig gjerne ha det, men han vil ikke at jeg skal ha sex med andre jenter, noe jeg forstår. :sjenert: Så jeg tok opp trekant da, med en person ingen av oss kjenner selvfølgelig og det blir et ons med den jenta. Men problemet er at jeg er veldig sjalu av meg, og usikker på om jeg faktisk klarer å se han med en annen jente, når det blir en virkelighet og ikke bare en fantasi lenger. Dette er nok ikke noe som kommer til å skje i den nærmeste fremtid, men likevel noe jeg har tenkt mye på i det siste.

Og jeg vet at de fleste vil si at jeg da burde vente med trekant eller ikke ha det, og jeg skal vente.. Men jeg er veldig nysgjerrig på andre jenter seksuelt.

Noen synspunkter rundt det med trekant? og noen som kan fortelle meg om positive og negative erfaringer rundt dette? :skravle:

Videoannonse
Annonse
Gjest Interstella
Skrevet

Vi er ganske like egentlig :P Jeg er ganske sjalu jeg også, selv om jeg har tenkt på trekant. Hvis jeg skal ha det, så må jeg nok ha drukket litt i forveien og beskyttelse er viktig - ingen andre skal bære my man's baby! xD Jeg har vært sammen med ei jente før jeg ble sammen med typen og jeg syns jentesex er utrolig digg!

Mange anbefaler jo at man skal prøve ut fantsier for å spice opp sexlivet, men at man må være sikker og vil gjøre det. Du sa det jo selv at det ikke kommer til å skje i nærmeste framtid - framover kan dere jo kanskje snakke litt om hvordan dere vil at det skal foregå? Hvilke regler dere setter dere osv?

Skrevet

Jeg tror det er utrolig dumt å realisere fantasien om trekant dersom en av de involverte er av den sjalu typen. Veldig dumt

• Liker 2
Skrevet

Din kropp, dine regler..

I mine øyne så skal man være sjalu ovenfor kjæresten og ikke ønske å dele h*n med noen andre. Elsker man noen så skal tanken på at din kjære skal ligge med noen andre gjøre deg kvalm, ikke tent.

Men som sagt det er slik jeg ser det :) Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

ja, jeg er enig i at tanken på å dele mannen min med en annen jente kan være ganske ille..Men er fortsatt veldig usikker på følelsene mine rundt dette. Men hittil er det en regel jeg har satt og det er at han ikke skal være inni henne.

Vet ikke helt om jeg burde ha det i drukket tilstand, for da kan jeg lettere angre, og det er også lettere å trekke seg midt inni det hvis jeg er edru :)

Men skjønner jo også at det ikke bare er jeg som skal planlegge og bestemme alle reglene rundt dette, både den nye jenta og kjæresten min må jo være enig om det og.. Noe som kan bli vanskelig siden det må bli en jente ingen av oss kommer til å ha noe kontakt med senere.

Skrevet

Tror ikke det blir så enkelt. Stor sjanse for at det skaper problemer senere, tror jeg.

Jeg leker også med samme tankene.

Men når en er i par, så blir det vel :nei:

Hadde noe tilsvarende en gang, men ingen var sammen noen. Å det var på fest.

Skrevet

Meg: Trekant = Ja takk :)

Er du sjalu så syntes jeg du skulle holde deg langt unna en slik opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...