Gjest Gjest Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Det er 13 jenter i jenta mi sin klasse.Jeg har en 75m2 leilighet og ikke hage. I fjor følte jeg to timer var rimelig trangt og travelt med 11 unger på så liten plass. (1,5 t får holde i år.)Jenta kunne tenke seg bowlingselskap..-liker ikke helt konseptet og det vil bli dyyyyrt, 115kr pr snute. Samtidig er det 3 venninner utenom klassen som burde bli bedt.. What to do?! Kan vi bare be noen få? Liker ikke helt det heller... Jeg gruer meg...
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Gjør som i fjor. Du klarer to timer.
Gjest halebein Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 la henne be 2-3 av de nærmeste venninnene og ha de på overnatting, med film, pizza, sminke og frisere hverandre...etc. Legg madrasser ut på rommet, og be jentene ta med seg pysj og sovepose? Men be veldig få, slik at ikke du utelater bare noen få, men mange.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Jeg bor også trangt, men har valgt utebursdag de siste årene-til barnas store glede. Neste bursdag blir det film-bursdag, da sitter de ihvertfall i ro, bare tanken på 14 stk løpende rundt gjør meg sliten
Jannu Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Fins det noe sted dere kan leie rimelig da? F.eks barnehage, samfunnshus eller lignende?
Gjest Apophis Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 (endret) Når min lillebror har hatt bursdag har mine foreldre leid ein liten bygning litt utenfor sentrum og slått seg sammen med andre foreldre i klassen som har hatt unger som har hatt bursdag omtrent på samme tid slik at all feiring blei unnagjort på samme dagen og det blei billigere å leie siden det då blei spleising Kunne ikkje vært interessant med svømmehall-selskap då? Det er vel ein god del billigere enn bowling og det er morro (så sant ungene kan svømme såklart). Også MÅ jo ikkje heile klassen inviteres. Går an å bare invitere de nærmeste venninnene hennes. Evt. ta ein liten overnattingsfest Endret 14. september 2011 av Apophis
meca Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Når min lillebror har hatt bursdag har mine foreldre leid ein liten bygning litt utenfor sentrum og slått seg sammen med andre foreldre i klassen som har hatt unger som har hatt bursdag omtrent på samme tid slik at all feiring blei unnagjort på samme dagen og det blei billigere å leie siden det då blei spleising Kunne ikkje vært interessant med svømmehall-selskap då? Det er vel ein god del billigere enn bowling og det er morro (så sant ungene kan svømme såklart). Også MÅ jo ikkje heile klassen inviteres. Går an å bare invitere de nærmeste venninnene hennes. Evt. ta ein liten overnattingsfest Dette synes jeg faktisk var en kjempegod idé! Husker tilbake fra da jeg var lita, at en jente (som når jeg tenker over det, sikkert hadde samme plassproblemet som du nevner), arrangerte svømmehallbursdag. På den lokale svømmehallen, hadde de i tillegg til vanlige garderober, såkalte "familiegarderober" (jeg innser at det sikkert ikke er alle svømmehaller som har det), så da fikk vi bruke en slik garderobe. Underveis i bursdagen spiste vi pølse på termos inne i garderoben "vår", så jeg vil tro foreldrene kom billig unna, og bursdagen var jo helt herlig!
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 ute bursdag i ettt friluftsområde i nermiljøet er altid populert her rungdt.vi har 14 gutter.og da er det grillings ute i alle årstider og vannkriger om sommeren og aking på vinteren.noen feirer også sammen med ander om det er tette dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå