AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 I det siste har jeg tenkt lekt litt med tanken på å melde meg på dette. Men ååååh, hvem i all verden tør å gjøre noe sånt? Blir jo så flaut om man ikke kommer videre. Noen som vet noe om disse konkurransene? Er det bare for alle og enhver og melde seg på? Noen her som har prøvd seg kanskje? Og jada, vet det er litt teit, og sikkert mange som syns hele greia er helt latterlig. Men ville gjort det for moro skyld, sikkert en utrolig opplevelse, så har man liksom gjort noe utenom det vanlig her i livet.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 For å komme til miss world, må du først i allefall vinne frøken norge, så bli med i miss world, og bli valgt ut til konkurransen der.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Ja, er klar over det. Først er det konkurranse her i Norge, så blir en valgt til Miss World og en til Miss Universe. Vet ikke helt, men tror miss world liksom er "best". Såvidt jeg kan se er dette kravene: - være født mellom 1.februar 1985 og 1. april 1994 - være norsk statsborger - ikke ha vært gift og/eller ha barn - ikke har latt seg fotografere naken i kommersiell sammenheng. Og så selvsagt greie å komme deg videre.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 I det siste har jeg tenkt lekt litt med tanken på å melde meg på dette. Men ååååh, hvem i all verden tør å gjøre noe sånt? Blir jo så flaut om man ikke kommer videre. Noen som vet noe om disse konkurransene? Er det bare for alle og enhver og melde seg på? Noen her som har prøvd seg kanskje? Og jada, vet det er litt teit, og sikkert mange som syns hele greia er helt latterlig. Men ville gjort det for moro skyld, sikkert en utrolig opplevelse, så har man liksom gjort noe utenom det vanlig her i livet. Er ikke flaut å ikke gå videre, bare å være en kandidat i noe slikt er vel en slags prestasjon?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Er ikke flaut å ikke gå videre, bare å være en kandidat i noe slikt er vel en slags prestasjon? Ja, er vel egnentlig det
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Vet ikke helt, men tror miss world liksom er "best". Er det? Rart. Universet er jo bittelitt større enn Verden. Hmm.. tenk å bli danka ut av et hunnvesen fra Mars
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Er det? Rart. Universet er jo bittelitt større enn Verden. Hmm.. tenk å bli danka ut av et hunnvesen fra Mars Haha! Aner ikke hvorfor det er sånn. Har hørt det et sted, at liksom miss world er hovedgreia. En skulle jo selvsagt tro det var omvendt ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå