Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt billige sykkelsko?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.... :)

www.fast-bikes.no har lavere priser enn de fleste. Når det gjelder sko til spinning så antar jeg at du skal ha SPD-sko, altså sko som brukes til terrengsykling (MTB). Jeg har aldri sett en spinningsykkel som har Look-pedaler. Fast-bikes har kun Shimano når det gjelder slike sko. Shimano-sko er gjerne litt smale, så hvis du har brede føtter kan det være vanskelig å finne noe som passer. Har du smale føtter så koster de billigste ca. kr 600.

Oslo Sportslager har flere merker enn Shimano; Northwave, Specialized og et par til. Den billigste skoa deres er http://www.oslosportslager.no/produkt/northwave-wave-lady-mtb-sykkelsko-dame-19252.aspx

Hvis skoene bare skal brukes til spinning trenger du ikke all verdens dyre og fancy sykkelsko, men kjøp ikke de billigste skoa hvis de er for smale eller for lave. Det er ikke verdt å få senebetennelse i foten for å spare noen hundrelapper.

Skrevet

Takk for svar! :) Tror jeg venter til jeg finner noen til riktig pris i butikk da det er vanskelig med størrelsene.. Jeg prøvde noen i går som var på tilbud, og de hadde et par både i størrelsen over og under min størrelse, men ikke min :/

Skrevet

Takk for svar! :) Tror jeg venter til jeg finner noen til riktig pris i butikk da det er vanskelig med størrelsene.. Jeg prøvde noen i går som var på tilbud, og de hadde et par både i størrelsen over og under min størrelse, men ikke min :/

Tidspunktet for å kjøpe sykkelting billig er nå på høsten. Sykkelsesongen er over, og sportsbutikkene skal kvitte seg med sykkeltingene for å få plass til vintertingene. Så kikk rundt i sportsbutikker og følg med på annonsene.

Som sagt: Du bør ikke være gnien når det gjelder sko. Alt annet kan du kjøpe billig, men du bør ikke velge billige sko hvis de ikke passer ordentlig. Jeg har selv fått senebetennelse i foten fordi jeg gjorde det. Det ble noen tusenlapper i fysioterapi for å bli bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...