AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg mistenker at mannen min har et hemmelig skittentøylager..antageligvis på hans side av senga. Er det snoking om jeg går på den sida og bøyer meg ned for å plukke det opp? Det kan nok hende at det ligger noe litt under senga også, men hva om jeg finner noe jeg ikke skal finne? Det er jo jeg som tar meg av all klesvasken og jeg skjønner ikke hvordan det kan være tomt i skittentøyet, men han mangler fremdeles rene sokker. 2
Eudyptula Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 (endret) Kan du ikke bare be ham om å legge det i skittentøykurven selv? Nei, jeg synes ikke det er snoking å plukke opp ting fra gulvet i deres felles hjem. Gjør dere/du forresten aldri rent på soverommet? Eller er dette et tullespørsmål? Endret 13. september 2011 av MrsTux
-Jiinxs- Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Herregud, vet ikke hva mer jeg kan si. Tolk slik du vil. 1
Shantee Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Rengjør dere hver deres side av senga også?? 2
Mooria Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Haha:) mannen min slenger fra seg undertøy og sokker på sin side av senga konstant, og jeg plukker det opp og vasker det. Har ærlig talt ikke tenkt på at dette kan være hans hemmelige sted, så jeg går ofte på hans side av sengen. Det gjør jeg når jeg vasker også. Er det respektløst av meg? Nå ble jeg litt usikker altså! :-) 1
Mooria Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Haha:) mannen min slenger fra seg undertøy og sokker på sin side av senga konstant, og jeg plukker det opp og vasker det. Har ærlig talt ikke tenkt på at dette kan være hans hemmelige sted, så jeg går ofte på hans side av sengen. Det gjør jeg når jeg vasker også. Er det respektløst av meg? Nå ble jeg litt usikker altså! :-)
HopelessFear Skrevet 13. september 2011 #9 Skrevet 13. september 2011 Å, hjelpes! Da har jeg trådd over en del linjer ja. Ærlig talt, jeg ligger på plassen hans når jeg føler for det, hvorfor i all verden skulle jeg ikke ta skittentøy som hadde gjemt seg der?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #10 Skrevet 13. september 2011 Er det deg, Pet? Nei, det er det ikke.
Miki Skrevet 13. september 2011 #12 Skrevet 13. september 2011 Stakkars mann må få ha trusa si for seg selv
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 Jeg mistenker at mannen min har et hemmelig skittentøylager..antageligvis på hans side av senga. Er det snoking om jeg går på den sida og bøyer meg ned for å plukke det opp? Det kan nok hende at det ligger noe litt under senga også, men hva om jeg finner noe jeg ikke skal finne? Det er jo jeg som tar meg av all klesvasken og jeg skjønner ikke hvordan det kan være tomt i skittentøyet, men han mangler fremdeles rene sokker. Om han har passord på sokkene sine, er det så absolutt snoking!
HopelessFear Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 Om han har passord på sokkene sine, er det så absolutt snoking! Det burde jeg skaffe meg til undertøyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå