Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg skal ta opp noen fag hos privatist skole. skal betale ca.30.000 kroner til skolen. men jeg søkte hos lånekassen ca 45.000 selvom jeg bare betaler 30.000 til skolen.

men jeg må ha litt penger til bøker og trenger penger selv siden jeg måtte flytte fra en annen by så ligger litt dårlig ann når det gjelder økonomi, er det lov å gjøre slikt? det skal jo selvfølgelig være lån og jeg skal betale dette senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var litt lite informasjon her, men ja, det er meningen at man skal ha penger til å faktisk leve av som student, og ikke bare til skolepenger. Det går dessuten ikke an å få studielån man ikke er berettiget til.

Skrevet

Det var litt lite informasjon her, men ja, det er meningen at man skal ha penger til å faktisk leve av som student, og ikke bare til skolepenger. Det går dessuten ikke an å få studielån man ikke er berettiget til.

hva mente du? :(

Gjest WendyClear
Skrevet

hva mente du? :(

Hun mente at det er fult lovlig siden du faktisk skal studere. En student trenger ofte ekstra penger siden man ikke får lønn fra en jobb (ja, mange har deltidsjobb, men som en ekstra inntekt).

Skrevet

Tusen takk wenche clear :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...