AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg har hverken tenkt å gifte meg eller kjøpe brudekjole (kjekt å ha..? ) i nærmeste framtid, men liker likevel å se på brudekjoler på nett. Drømme og fundere litt, rett og slett. Jeg sliter med at utrolig mange bilder av kjoler er tatt med hvit bakgrunn! Det fører til at det er omtrent kliss umulig å se noe så enkelt som formen på skjørtet. Er det bare pc-en min som er dårlig innstilt på lys og kontrast, eller "sliter" andre med samme problem?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Jeg har hverken tenkt å gifte meg eller kjøpe brudekjole (kjekt å ha..? ) i nærmeste framtid, men liker likevel å se på brudekjoler på nett. Drømme og fundere litt, rett og slett. Jeg sliter med at utrolig mange bilder av kjoler er tatt med hvit bakgrunn! Det fører til at det er omtrent kliss umulig å se noe så enkelt som formen på skjørtet. Er det bare pc-en min som er dårlig innstilt på lys og kontrast, eller "sliter" andre med samme problem? Kan du poste en link til et bilde som eksempel?
Lulilelu Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Ja jeg vet, utrolig irriterende. Skulle ønske alle bildene hadde et mørkt og rent lerret som bakgrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå