Gå til innhold

Brudekjolebilder på nett - Hvit bakgrunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hverken tenkt å gifte meg eller kjøpe brudekjole (kjekt å ha..? :ler: ) i nærmeste framtid, men liker likevel å se på brudekjoler på nett. Drømme og fundere litt, rett og slett. :sjenert:

Jeg sliter med at utrolig mange bilder av kjoler er tatt med hvit bakgrunn! Det fører til at det er omtrent kliss umulig å se noe så enkelt som formen på skjørtet. Er det bare pc-en min som er dårlig innstilt på lys og kontrast, eller "sliter" andre med samme problem? :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hverken tenkt å gifte meg eller kjøpe brudekjole (kjekt å ha..? :ler: ) i nærmeste framtid, men liker likevel å se på brudekjoler på nett. Drømme og fundere litt, rett og slett. :sjenert:

Jeg sliter med at utrolig mange bilder av kjoler er tatt med hvit bakgrunn! Det fører til at det er omtrent kliss umulig å se noe så enkelt som formen på skjørtet. Er det bare pc-en min som er dårlig innstilt på lys og kontrast, eller "sliter" andre med samme problem? :goodbye:

Kan du poste en link til et bilde som eksempel? :)

Skrevet

Ja jeg vet, utrolig irriterende. Skulle ønske alle bildene hadde et mørkt og rent lerret som bakgrunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...