Ella-Armani Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg har virkelig ingen ide, er det noen som kan hjelpe? Gaven skal ligge på mellom 2000 og 5000, da jeg er student.. Han liker fotball, litt fisking, å se film etc Liker ikke å reise, at jeg bruker mye penger på han (I don't care!), å fly, å få mye oppmerksomhet Jeg har foreslått at han kan få en tur til en storby, ta med kompisen og se en kul fotballkamp eller noe slikt. Nei. Det ville han ikke. Det er enda leeenge til bursdagen men jeg vil gjerne ha det klart i god tid.
Isabella82 Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Hva med å lage en romantisk weekend for dere to?Være oppdagere i egen by.Bestille hotelroom der hvor dere bor, gå ut og spis og ha en romantisk date.
Ella-Armani Skrevet 19. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2011 Det var faktisk ikke den dummeste ideen nei! Det kunne jeg definitivt gjort! Noen som har noen flere forslag? Til opplevelse eller gave? Vi bor ikke så langt unna Trondheim, noen som har ideer der kanskje?
bebisss Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 jeg ville planlagt en hel dag jeg, men en natt på hotell, ta ham med på noe morro i trondhjem, ta han på masasje eller spa, ja tror menn liker det selv om det er jentete, så kan du ta ham med på gokart, eller kanskje FISKING! siden han liker det, eller ta en golftur, dere kan ta en kosetur på fjellet, så når dere er svette og slitne etter turen så drar dere på hotellrommet der dere dysjer og skifter klær, så tar du ham med på middag, og kanskej avslutte dagen med en presang, en klokke eller noe;) klokker er jo eneste assecorises som mannfolk har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå