Gå til innhold

Popcornmaskin

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

http://www.traktoren.no/07.htm

Her er det bilde av Princess sin!

Den var også fin - og en helt annen pris - ja for sånne ting er 200,- i forskjell mye. Jeg har forresten kaffekvernen til Princess - anbefales!

Jeg finner ikke ut av hvor man handler på Røde Kors sine sider jeg... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har en fra netthandelen. Betalte ikke stort for den på auksjon. Men det var ikke noe godt kjøp. Den popper minimalt av gangen. Og man må vente 15 min til neste popping. Dessuten er popcorn uten fett fullstendig smakløst. Vurderte sterkt å smelte smør å ha på. Dessuten falt alt saltet på bunnen. Fordi popcornet ikke var noe klissete av fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fra netthandelen. Betalte ikke stort for den på auksjon. Men det var ikke noe godt kjøp. Den popper minimalt av gangen. Og man må vente 15 min til neste popping. Dessuten er popcorn uten fett fullstendig smakløst. Vurderte sterkt å smelte smør å ha på. Dessuten falt alt saltet på bunnen. Fordi popcornet ikke var noe klissete av fett.

Hvis du sprayer vann på popcornet og deretter salter det, sitter det fast! (bruk sprayflaske med FINFIN spray)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men smørsmak da? Hvordan får man det på sånn popcorn...?

Og hvis man skal spraye vann og alt sånn - det er nå enkelt med mikropop da...

Noen som forresten vet hvordan man kan smakstilsette med smør mikropop som ikke har smørsmak i utagnagspunktet?

Tusenfryd er fryktelig opptatt av popcorn og i går - på en hverdag - ble det et popcornøyeblikk til første episode av Nissene på Låven...

Popcorn er viktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men smørsmak da? Hvordan får man det på sånn popcorn...?

Og hvis man skal spraye vann og alt sånn - det er nå enkelt med mikropop da...

Noen som forresten vet hvordan man kan smakstilsette med smør mikropop som ikke har smørsmak i utagnagspunktet?

Tusenfryd er fryktelig opptatt av popcorn og i går - på en hverdag - ble det et popcornøyeblikk til første episode av Nissene på Låven...

Popcorn er viktig...

Ja, vel.. Popp selv da:) I kaserolle, mener jeg. Med smør.. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå... vanskelig.... gidder ikke.... vil ha smør i mikropop... vel, sukke - det er jo ikke akkurat slik at jeg trenger det ekstra fettet... men enkelt vil jeg ha det.

Popcorn lages i reklamepausene og en halv pose (vi deler en hel) holder til neste reklamepause...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...