Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2011 #21 Skrevet 6. oktober 2011 Og ja, du kan nekte narkose. Til og med operasjoner som sterilisering ol kan gjøres uten narkose om du ønsker det.
cizza Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #22 Skrevet 7. oktober 2011 Vær glad for narkose. Inngrepet er fort unnagjort, vet ikke nøyaktig. Inngrepet er vel fort unnagjort, men narkosen henger vel i en stund kanskje?
cizza Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter #23 Skrevet 7. oktober 2011 Og ja, du kan nekte narkose. Til og med operasjoner som sterilisering ol kan gjøres uten narkose om du ønsker det. Jeg kommer nok til å høre med dem når jeg kommer dit, hvorfor det er nødvendig.. Evt. ringe på forhånd.. Hvis jeg slipper narkose, kan jeg jo kjøre dit selv.. Slipper styre med skyss, det er tross alt over 2 timer unna. Og nei, de har nok ikke forvekslet meg med en annen dessverre
cizza Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #24 Skrevet 19. oktober 2011 Hei! har vært inne til dagkirugi i dag, og det gikk bra vet ikke resultat enda, men å er jeg ferdig med detta..!
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2011 #25 Skrevet 20. oktober 2011 Så bra! :DD Endte du opp med narkose? Og fikk du noe svar på hvorfor det var standard?
cizza Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #26 Skrevet 20. oktober 2011 Så bra! :DD Endte du opp med narkose? Og fikk du noe svar på hvorfor det var standard? Ja, tok narkose, men det var like greit Syns det var godt å få sove litt hehe.. Spurte ikke noe mer om det når jeg ikke fikk svar første gangen, virket veldig vanlig der i allefall.
Gjest Uglefot Skrevet 20. oktober 2011 #27 Skrevet 20. oktober 2011 Men hvordan føles det etterpå? Er det mye smerter? Har legetime på mandag og mulig det blir en GU da også. Har slitt med celleforandringer i over ett par år nå og om det fremdeles er det så skulle jeg bli sendt til videre utredning.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2011 #28 Skrevet 20. oktober 2011 Ja, tok narkose, men det var like greit Syns det var godt å få sove litt hehe.. Spurte ikke noe mer om det når jeg ikke fikk svar første gangen, virket veldig vanlig der i allefall. Heh, en god lur er alltid greit Men greit å vite at det er rutine der, og at det heldigvis er laaaangt fra meg. Burde sikkert funner ut hvordan det er på lokalsykehuset ang små operasjoner, er jeg heldig så slipper jeg å bruke en formue på reise, opphold, osv
cizza Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #29 Skrevet 20. oktober 2011 Men hvordan føles det etterpå? Er det mye smerter? Har legetime på mandag og mulig det blir en GU da også. Har slitt med celleforandringer i over ett par år nå og om det fremdeles er det så skulle jeg bli sendt til videre utredning. ' Nei, ingen smerter blør jo seff en del dager etter inngrep, men kjenner ingenting til det som har skjedd der nede Nå klarte selvfølgelig doktoren å gjøre en glipp med meg, han kom borti min indre leppe så jeg fikk et brannsår.. Så for meg svir det litt.. lucky me ;P
Gjest Uglefot Skrevet 20. oktober 2011 #30 Skrevet 20. oktober 2011 ' Nei, ingen smerter blør jo seff en del dager etter inngrep, men kjenner ingenting til det som har skjedd der nede Nå klarte selvfølgelig doktoren å gjøre en glipp med meg, han kom borti min indre leppe så jeg fikk et brannsår.. Så for meg svir det litt.. lucky me ;P Aiaiai! God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå