AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Hvor mange ganger må man ha snakket sammen/møttes og hvor lange samtaler må man ha hatt før det som oftest er "greit" å snakke over face? Gutt- 16
Niennas Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Han jeg nå er gift med gikk jeg på videregående sammen med et år, uten at vi pratet sammen. Møttes noen år senere på jobben min, og begynte da å prate sammen, da vi begge to kjente hverandre igjen fra videregående. Etter 10-15 minutter så måtte han løpe for å rekke en buss. Etter å ha vurdert om jeg skulle ta kontakt med han i en ukes tid, så sendte jeg en melding på facebook. Som sagt, vi ble kjærester, og er nå gift. Når jeg tok kontakt var jeg rundt 20 år. lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Han jeg nå er gift med gikk jeg på videregående sammen med et år, uten at vi pratet sammen. Møttes noen år senere på jobben min, og begynte da å prate sammen, da vi begge to kjente hverandre igjen fra videregående. Etter 10-15 minutter så måtte han løpe for å rekke en buss. Etter å ha vurdert om jeg skulle ta kontakt med han i en ukes tid, så sendte jeg en melding på facebook. Som sagt, vi ble kjærester, og er nå gift. Når jeg tok kontakt var jeg rundt 20 år. lykke til! Takk Har hatt noen få relativt korte samtaler, og øyekontakt. Har også snakket med henne på face en gang, men det var ikke sånn at jeg gjorde det for å snakke direkte med henne, men for å spørre om hun skulle komme på en fest. Men det ble litt sånn small talk etterhvert. Uansett så har jeg tenkt å snakke med henne bare en gang til eller noe før jeg tar steget "videre" til facebook. Er det forresten turnoff eller litt kleint å bli kontaktet over facebook?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 vi begynte på FB..Men nå var vi venner der fra før
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 vi begynte på FB..Men nå var vi venner der fra før Vi er venner på facebook fra før. Vi vet hvem hverandre er for å si det sånn. Har snakkeet LITT sammen før. Er bare redd for at jeg skal virke som desp eller klein hvis jeg tar kontakt via facebook
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Ikke vær redd for det. Hopp i det i stedet. Send en morsom kommentar eller en link bare for å invitere til snakk, og ta det derfra. Hvis du får svar så er jo det topp. Hvis ikke så kan det være et tegn på at han ikke ønsker kontakt
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Ikke vær redd for det. Hopp i det i stedet. Send en morsom kommentar eller en link bare for å invitere til snakk, og ta det derfra. Hvis du får svar så er jo det topp. Hvis ikke så kan det være et tegn på at han ikke ønsker kontakt Som hva da? Ønsker ikke å skremme henne bort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå