AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Her er det lov å være anonym! Fortell dine mørkeste, pinligste hemmeligheter, sykdommer e.l som du ellers ikke tør poste med ditt brukernavn eller IRL.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Kansje du skulle starte med da, TS?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 jeg fikk kjønnsvorter og klamydia etter å ha vært utro en gang. Bad, bad karma.......
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Kansje du skulle starte med da, TS? jeg skrev den over..... #3 -TS
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Jeg vil mene at om enn man krysser av for post som anonym, så kan moderatorene likevel finne utav hvilke bruker som har skrevet hvilket innlegg. Så man er ikke så anonym at jeg ville fortalt noe jeg aldri har fortalt andre.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Min mørkeste hemmelighet er at jeg føler meg som en sikkelig taper som aldri vil få seg en mann igjen. Samboer gjorde det slutt med han og jeg tenker at han har det bedre nå enn hva han hadde med meg. Jeg tror at jeg er en person som bare min mor kan elske. Føler meg stygg misslykka i livet. Er missunnelig på alle som har det bra. Ingen vet om dette da jeg bare lager en maske.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Jeg vil mene at om enn man krysser av for post som anonym, så kan moderatorene likevel finne utav hvilke bruker som har skrevet hvilket innlegg. Så man er ikke så anonym at jeg ville fortalt noe jeg aldri har fortalt andre. ja da får de nå bare lese da. er ingen som kjenner meg personlig her inne på KG. i tillegg så regner jeg med de har taushetsplikt?? -TS
Virina Skrevet 13. september 2011 #9 Skrevet 13. september 2011 (endret) Jeg kan godt fortelle min hemmelighet.. Er ikke sikkert dere ser på det som noen megastor "OI SHIT"-hemmelighet, men det er noe jeg virkelig ønsker å holde for meg selv rett og slett fordi jeg er livredd for å få mistankene mine bekreftet om de blir "offentliggjort". Jeg føler at alle i byen jeg bor i, og alle som kjenner meg, hater meg - eller misliker meg sterkt på noen måte. At de ser på meg som stygg og mindreverdig. En liten dritt som bare er i veien overalt. Jeg har jo venner, men jeg klarer ikke la være å føle at de tenker det samme, selv om de ikke nødvendigvis sier det direkte til meg. Tenker ofte at om jeg hadde dødd, ville det gitt mine venner og bekjente grunn til å feire. Endret 13. september 2011 av Virina 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #10 Skrevet 13. september 2011 jeg tror jeg er forelsket i en annen.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Da jeg var 18 hadde jeg sex med meg selv på webcam foran en fremmed mann/gutt i tyveårene. Skulle få 500,- for det.
Virina Skrevet 13. september 2011 #12 Skrevet 13. september 2011 (endret) Har forresten en annen hemmelighet når jeg tenker meg om også, som sitter litt lenger inne.. Jeg flyttet for noen år siden til en ny by, hvor jeg ikke kjente noen fra før av - følte egentlig bare for å begynne helt på nytt. Ny start, blanke ark. Det mine nye venner og bekjentskaper som bor her ikke vet, er at jeg har hatt en svært tøff oppvekst pga psykisk syke foreldre, bodd på barne- og ungdomshjem mesteparten av oppveksten (jeg har desverre ikke hatt annen familie enn mor og far), og i den forbindelse opplevd mye et barn ikke bør oppleve. Opplevde blant annet voldtekt på nært hold begått av ansatte mot barn og ungdom der jeg bodde, vold og mishandling. Følte rett og slett at jeg ble satt i fengsel for noe jeg ikke hadde gjort.. - Som primærkontakten min selv også sa hadde jo ikke jeg "gjort meg fortjent" til å være der. Det var foreldrene mine som hadde problemer, ikke jeg. Ingen av de menneskene jeg omgås i dag (bortsett fra psykologen og kjæresten min) vet noen ting om dette. De tror jeg har hatt en helt normal og god oppvekst hjemme hos mor og far. Puh.. Føles faktisk litt godt å få det ut på et vis. Endret 13. september 2011 av Virina
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #13 Skrevet 13. september 2011 En gang da det var slutt mellom meg og samboeren min hadde jeg sex med broren hans for å ta hevn. Drit dårlig sex og drit dårlig samvittighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå