Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg brukt Aberela krem mot kviser i en måned, og det har bare blitt verre. Får sånne blemmeaktige kviser som er dritvonde, og tar lang tid før de går bort. Har mest på kinn og hake. Før hadde jeg mest lukkede hudormer. Jeg bruker denne kremen hver kveld.

Er det slik at det blir verre før det blir bedre? Og hvor lang tid skal det ta??

Ellers spiser jeg ganske sunt, trener og drikkre mye vann. Jeg er 27 år by the way...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Skrevet

gjør et søk, det finnes detaljerte tråder om dette

Skrevet

oi nei, det kom ikke opp noe gjennom søkefunksjonen..

Dessverre kan ikke jeg svare deg, noen andre kan sikkert. Men jeg vet at det ligger mye info om Aberela og kviser på ulike nettsteder.

Gjest CrazyCatlady
Skrevet (endret)

Jeg har hørt mye forskjellig om Aberela,for noen funker det som bare det,men de har gjerne en periode i begynnelsen der huden ser jævlig ut før den blir bedre.

Av egen erfaring så brukte jeg Aberela så lenge som det stod i pakningsvedlegget,altså ca. to måneder og huden min var rød og jævlig under hele perioden.Merket ingen spesiell forbedring heller så jeg ga opp hele prosjektet.

Gidder ikke å gå rundt og se sånn ut til ingen nytte liksom :)

Anbefaler deg i hvert fall å prøve Aberela ut perioden og se om ting forbedrer seg for det står vel at man gjerne blir verre i begynnelsen før det egentlig skal bedre seg etterhvert.

Endret av CrazyCatlady
Skrevet

Det er jo en krem og den gjør vondt verre i en 3 ukers tid på meg, så enten demper det seg, eller -som med meg måtte jeg gå på tetralysal/tetrasyklin (antibiotikum tabletter)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo en krem og den gjør vondt verre i en 3 ukers tid på meg, så enten demper det seg, eller -som med meg måtte jeg gå på tetralysal/tetrasyklin (antibiotikum tabletter)

Jeg har begynt på de tablettene nå også. Får håpe huden blir bedre snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...