Gå til innhold

Forstår ikke selvangivelsen,2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, fikk bøttesjokk da jeg så selvangivelsen for 2010 i dag, stod at jeg hadde gjeld til forhåndstagere???? Dette er gjeld ikke jeg vet om, noen som vet hva dette kan innebære?

Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forhåndstagere? Hva i all verden er det? Sikker på at du ikke har lest feil?

Skrevet

Hei, fikk bøttesjokk da jeg så selvangivelsen for 2010 i dag, stod at jeg hadde gjeld til forhåndstagere???? Dette er gjeld ikke jeg vet om, noen som vet hva dette kan innebære?

Hjelp

Kan du sitere hva som står der? Jeg har aldri hørt om forhåndstagere og har ingen peiling hva det betyr?

Skrevet

Er forhåndstagere et ord?

Du må da ha lest feil? Skriv inn postnr. og ordrett hva det står, så kanskje vi finner ut av det.

Skrevet

Er det ikke litt sent å sjekke den nå?

Skrevet

Er det ikke litt sent å sjekke den nå?

Jeg fikk den først i dag,leverte inn med endringer ser du, dette var nytt.

Skriver mer om det i morgen.

Skrevet

Hjelp

Mener antakelig gjeld til FORDRINGSHAVERE. Det er alle du måtte ha en gjeld til feks bank, lånekasse, privat gjeld hvis den er rapportert til myndighetene. All gjeld, rett og slett.

• Liker 1
Skrevet

Mener antakelig gjeld til FORDRINGSHAVERE. Det er alle du måtte ha en gjeld til feks bank, lånekasse, privat gjeld hvis den er rapportert til myndighetene. All gjeld, rett og slett.

Det tror jeg også.

Googler man ordet forhåndstagere får man kun ett treff, og det er nettopp denne tråden, så sannsynligheten er stor for at du har blingset på ordet.

Skrevet

Høres mest sansynlig ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...