Xaphan Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 I natt fikk jeg lurt en kamerat av meg til å sove i skje med meg. Som singel syns jeg det var veldig koselig å ha noen å sove inntil for en gangs skyld! Jeg misunner dere som har dette hver natt!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Enig! Jeg har også en kamerat som jeg liker å sove med utrolig digg å ha en mannearm rundt seg Men jeg føler at han vil noe mer enn å bare ligge der.
Gjest Katten. Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Vi ender på hver vår side av sengen uansett. ^^
Gjest shirelle Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Jeg pleier ikke å orke å spoone gjennom hele natten, for det blir så tungt. Siden han lener seg litt på meg. Men det er veldig kos de gangene det blir spooning hele natten :D
Xaphan Skrevet 13. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2011 Jeg pleier ikke å orke å spoone gjennom hele natten, for det blir så tungt. Siden han lener seg litt på meg. Men det er veldig kos de gangene det blir spooning hele natten :D Jeg klarer ikke å ligge i en stilling hele natten jeg heller, så vi våknet ikke opp i skje. Men fortsatt veldig koselig å dele dyne med noen å få litt nærkontakt
Obelix Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 I natt fikk jeg lurt en kamerat av meg til å sove i skje med meg. Som singel syns jeg det var veldig koselig å ha noen å sove inntil for en gangs skyld! Jeg misunner dere som har dette hver natt! Ingen bevegelse i "underetasjen" hos kameraten..?
Xaphan Skrevet 14. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2011 Ingen bevegelse i "underetasjen" hos kameraten..? Hehe, neei! Ikke som jeg la merke til!
Obelix Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 Hehe, neei! Ikke som jeg la merke til! Du verden
MissStiles Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Enig! Veldig godt å sove inntil en gutt av og til når man er singel.
Raven Emerald Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 (endret) I natt fikk jeg lurt en kamerat av meg til å sove i skje med meg. Som singel syns jeg det var veldig koselig å ha noen å sove inntil for en gangs skyld! Jeg misunner dere som har dette hver natt! Det er normalt veldig kos, men enkelte dager (eller, netter, skal det bli riktig) synes jeg det bare er plagsomt å ikke kunne rulle meg i alle retninger i senga, eller å få ha heeeele dobbeldyna for meg selv. For ikke å snakke om at jeg setter meg fast i håret hans, og så snorker han av og til, og så...får jeg dårlig samvittighet for å tenke sånn...lol... Men jeg vet jo at innerst inne vil jeg heller ha disse små irritasjonsmomentene, enn å sove alene. Jeg sover fryktelig dårlig når jeg ikke har ham ved siden av meg... Endret 14. september 2011 av Raven Emerald 1
Xaphan Skrevet 14. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2011 Hehe, jeg tror det du føler er naturlig Jeg liker vanligvis best å sove alene, men som sagt er nærhet veldig koselig i blant
Rainbow Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 Jeg og kjæresten klarer ikke sove inntil hverandre. Blir så klamt! Så vi ligger og koser om kvelden og morgenen, men når vi har sagt natta er det bare å krølle oss sammen hver for oss! Kan sove sammen på sofaen og sånn, da. Men ikke om natta. Trenger rom til å snu meg mange ganger og til å kunne putte dyna mellom knærne, hehe!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #14 Skrevet 16. september 2011 Jeg og kjæresten klarer ikke sove inntil hverandre. Blir så klamt! Så vi ligger og koser om kvelden og morgenen, men når vi har sagt natta er det bare å krølle oss sammen hver for oss! Kan sove sammen på sofaen og sånn, da. Men ikke om natta. Trenger rom til å snu meg mange ganger og til å kunne putte dyna mellom knærne, hehe! Heldige deg som har en kjæreste .
Envy Skrevet 16. september 2011 #15 Skrevet 16. september 2011 Skjønner at det blir veldig godt når det er noe som skjer en gang i blandt. Husker i starten av forholdet priset jeg meg lykkelig over å få ligge sammen med min kjære hver natt, og ikke misforstå, det gjør jeg fremdeles. MEN vi har bare 140 cm seng, og det blir trangt når man ligger to der hver natt. Så her er det mye knuffing og dytting DET er ikke så koselig. Nå er han småforkjølet i tillegg, så når kl var nesten 3 i natt bråvåknet jeg fordi jeg trodde det var vekkeklokka. Det viste seg at han var tett i nesa, så det sa PIP kjempehøyt hver gang han trakk pusten Men for all del, det er herlig å ha en varm mannekropp å krype inntil om natten
Rainbow Skrevet 17. september 2011 #16 Skrevet 17. september 2011 Heldige deg som har en kjæreste . Jaaa! Måtte vente lenge på det, så er utrolig glad jeg fant en kjæreste til slutt! Og attpå til en helt fantastisk en! MEN vi har bare 140 cm seng, og det blir trangt når man ligger to der hver natt. Så her er det mye knuffing og dytting DET er ikke så koselig. Nå er han småforkjølet i tillegg, så når kl var nesten 3 i natt bråvåknet jeg fordi jeg trodde det var vekkeklokka. Det viste seg at han var tett i nesa, så det sa PIP kjempehøyt hver gang han trakk pusten Men for all del, det er herlig å ha en varm mannekropp å krype inntil om natten Oj, det hørtes trangt ut. Vår er 150, og det er trangt nok. Overmadrassen er så myk at man spretter rundt når den andre snur seg. Kjempemoro når den ene ikke får sove, da varer det ikke lenge før den andre heller ikke sover. Ellers fullstendig enig i pkt to. Bortsett fra at jeg kryper inntil en kvinnekropp! 1
mariab Skrevet 17. september 2011 #17 Skrevet 17. september 2011 Vi har 120 seng og det har vi hatt så lenge vi har vært samboere (4 år). Går så fint så Vi ligger ofte og holder rundt hverandre hele natten, selv om det ofte er jeg som holder rundt han fordi jeg syns det er så tungt å ha armen hans over meg. Men jeg er heldig da
FantasDick Skrevet 18. september 2011 #18 Skrevet 18. september 2011 Vi ender på hver vår side av sengen uansett. ^^ Vi også. Trenger rom til å snu meg mange ganger og til å kunne putte dyna mellom knærne, hehe! Hahah, jeg også!
Gjest Hannee Skrevet 18. september 2011 #19 Skrevet 18. september 2011 Jeg synes at spooninga blir best om morningen jeg!
juliane Skrevet 18. september 2011 #20 Skrevet 18. september 2011 Det optimale er jo å ligge fremst i skje, da får jeg masse deilig kos og kan fremdeles ha dyna mellom knærne - win win!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå